Ik ken de auto bij Vlasblom van dichtbij; het is een bijzonder net exemplaar. De vorige eigenaar had hem in een verwarmde garage staan, reed er weinig mee en als hij er mee reed, reed hij met beleid. Paul heeft die auto, zoals de advertentie ook zegt, al een flinke poos in onderhoud en kent hem goed. In prima staat dus, droog blok en net een complete beurt gehad.
Verder is hij erg schoon, zowel van buiten als van binnen: als je in de wielkasten kijkt zou je denken dat hij niet gebruikt is. Verder voor wel wat steenslag en ik meen me een dutje in de rechter zijkant te herinneren. Maar dat kan Paul prima voor je laten fiksen.
Ik ben destijds een kort blokje er mee om geweest: reed erg strak. Ik vond 'm wel een beetje lui, maar dat kan ook aan de uitvoering liggen (G50 met kat). Dat is immers de zwaarste en relatief gezien meest geknepen 3,2. Het kan zijn dat als je hem een keer goed warm rijdt en eens flink zijn keel schraapt de auto weer wat wakkerder wordt
Kleine tip: als je bij deze auto wil gaan kijken, bel even van te voren. Paul is erg druk en veel op pad.
Succes!