de kogel is door de kerk, na vijf heerlijke zomers "open gereden" te hebben, ga ik mijn geweldige Boxster te koop aanbieden, met het daarbij horende plezier van het open rijden in een échte Porsche.
Hij is altijd perfect onderhouden (aantoonbaar) en ook de gehele onderhoudshistorie tot en met de aankoopbon van de (eerste) eigenaar vóór mij zijn in mijn bezit, dus wat betreft de staat van de auto is alles bekend.
Wat betreft de auto, type 2.5, hij is van bouwjaar/maand; april 1999, de exacte kilometerstand is 73.351 (voornamelijk zomerkilometers)en de Kleur is OCEANBLAU, met een eveneens blauwe cabriokap.
Hij is winter's én zomer's garagegestald (nu dus ook)
Extra's;
leren bekleding,
17 inch lichtmetalen Porsche velgen (met Porsche logo en Porsche-logo ventieldoppen) met (nieuwe)Pirelli Zero Rosso banden (255/40/17) én nieuwe TECH-ART (originele Porsche tuner) spoorverbreders.
Originele Porsche radio/CD speler incl aparte Porsche CD-wisselaar én "Klangpaket" (=rondom pakket van Bose speakers!)
CD opbergconsole,
handrem en middenconsole in alu,- hout en leer, windschot en hoofdsteunwindstoppers, optionele boardcomputer, stoelverwarming li-re, rvs instaplijsten met logo, leren optioneel driespaaks-sportstuur, elektr. verstelb stoelen én elektr dak. alarm install. duo-tone achterlichten etc
En dan natuurlijk last but not least, de (vaste) prijs;
24.950 euro.
groeten en tot horens/mails?
PS het betreft een vaste prijs, dus svp niet onderhandelen, enne...ik heb er geen haast mee.
reacties op 06-45314537 of op
boxter.cabrio@gmail.com
(foto's zónder duo-tone achterlichten, zonder spoorverbreders én zónder witte zijknipperlichten)
Laatst bijgewerkt door
boxter.cabrio op 13 jan 2009 20:13, in totaal 13 keer bewerkt.