Hier gaat hij dan..
Na lang twijfelen gaat het toch gebeuren, de 3.2 gaat mij verlaten, maar er komt iets heel gaafs voor terug. Wellicht is er via dit forum iemand die mijn 3.2 wil kopen;
Hier de toelichting, foto's staan in mijn album.
911 3.2 1988
Het is een zeer mooi exemplaar, lakzwart met zwart leren interieur met turbo stoelen en met een sport pakket geleverd (voorlip en achterspoiler) uit 88 en dus met de fijne g50 bak. Een Ruf einddemper, holle middendemper en sport luchtfilter zijn kortgeleden gemonteerd waardoor er een mooie sound in zit en de motor erg lekker loopt.
Vanwege de verse banden op de prachtige 16 inch Fuchsen (Bridgestone s02, 1500 km oud), een volledig nieuw onderstel, domstrebe en aangepakte remmen (bilstein competition, turbo armen, stalen remleidingen, pagid blue remblokken en raceremvloeistof) is het vanwege alle upgrades een heerlijke pure rijders auto geworden. De auto is tevens van alle gemakken voorzien en heeft naast electrische ramen, stoelen met stoelverwarming een becker indi navi met bluetooth, momo stuur (origineel stuur wordt ook erbij geleverd) en heeft altijd alle beurten gehad (alle boekjes erbij). Zeer veel rekeningen ter inzage. De auto is een jaar geleden voorzien van hele nieuwe airco set up (pomp /compressor/drogers/fan, +1500euro) de afgelopen 3 jaar zijn kosten nog moeite gespaard en zeer veel zaken vervangen. De motor (kilometerstand 200.300) verbruikt geen olie en de compressie is top, kortom een zeer gezond exemplaar. De laatste drie jaar is de altijd binnen gestalde auto bij Renntech in onderhoud geweest, daarvoor 8 jaar bij Huisman Autotechniek Lieren.
Kortom een prachtige klassieker voor de toekomst. Prijs € 20.911,--
auto is verkocht
Mvg,
Steef
Laatst bijgewerkt door
$TEEF op 14 feb 2009 17:21, in totaal 2 keer bewerkt.