Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Porsche 996 GT3 MK2 uit 2003

20 feb 2009 20:06

Hierbij wil ik graag mijn Porsche 996 GT3 uit 2003 te koop aanbieden.

kleur: Zwart/zwart. Kuipstoelen, geen rolkooi.
Km-stand: rond de 68k
Alarm: Klasse 4
Ziet er supernetjes uit van binnen en buiten. Velgen ook helemaal gaaf.
Staat altijd in (warme) garage.

Vraagprijs: 77.500 euro

De auto staat in de stille verkoop, ik hoef de auto niet te verkopen en vind het ook geen probleem als ik hem niet kan verkopen. Als je op zoek bent naar een 996 GT3 MKII is dit gewoon een goede auto. Ben dus ook alleen geinteresseerd in serieuze kopers!

Vragen etc kunnen gewoon via PM.

Er staat 1 foto in mn album nu maar zal er later nog een aantal bijzetten.

groeten,
Mike

Afbeelding

20 feb 2009 20:18

gast schreef:Tjee Mike, nu alweer :shock: Net voor jij hem kocht even in gezeten bij het PCG. Pracht auto. Succes met de verkoop dan maar.
Dank je! Het is echt een superauto, zo strak op de weg, en zo snel. Het is bijna onmogelijk om langzaam te rijden met dit beest! :)

Als ik er geen mooi bod voor krijg, blijf ik hem zeker nog jaren rijden. Je zou deze advertentie dan ook beter kunnen zien als een test :)

20 feb 2009 20:59

Onder het motto "alles is te koop als de prijs goed is". :wink:

Ben benieuwd. Niets voor jou, Marcel :?:

20 feb 2009 21:06

Een echte liefhebber!!

Van geld...

20 feb 2009 21:30

:lol:

20 feb 2009 21:51

Wat komt ervoor in de plaats?

Mooi wagenpark trouwens :wink: SLK, RS4, 360 Spider, GT3 MK2 en Mini Cooper S :wink:

20 feb 2009 22:26

Stijn van Kooten schreef:Wat komt ervoor in de plaats?

Mooi wagenpark trouwens :wink: SLK, RS4, 360 Spider, GT3 MK2 en Mini Cooper S :wink:
De SLK hebben we ingeruild op de GT3, dus die is inmiddels verkocht.

Over wat er in de plaats komt, heb wel veel droomautos natuurlijk maar nog geen concrete plannen. Ik hoop een 360 CS, 550 Maranello, Gallardo of GT3RS :)

20 feb 2009 23:01

Amazing Mike!

20 feb 2009 23:17

Prachtige auto. :lol:

(ruilen tegen een 993 targa) :wink:

20 feb 2009 23:41

Mike schreef:De SLK hebben we ingeruild op de GT3, dus die is inmiddels verkocht.

Over wat er in de plaats komt, heb wel veel droomautos natuurlijk maar nog geen concrete plannen. Ik hoop een 360 CS, 550 Maranello, Gallardo of GT3RS :)

De enige goede keuzes, maar je moet altijd 1 Porsche houden :mrgreen:

En nou is 4 auto's toch ook niet echt behelpen :mrgreen: :wink:

21 feb 2009 19:23

mooi ding mike....rij je dan niet het meest in de Porker ?

21 feb 2009 20:31

$TEEF schreef:mooi ding mike....rij je dan niet het meest in de Porker ?
Ik denk dat ik in elke auto ongeveer wel even veel rij. RS4 en GT3 ga ik mee naar kantoor, ligt aan het weer natuurlijk maar ene dag GT3 en de andere dag weer de RS4. Deze week bijv alleen maar met de GT3 geweest. Als het echt super weer is pak ik de 360. En in het weekend wordt echt alleen de GT3 en 360 gebruikt :)

Vandaag bijv ff met 360 naar Makro geweest en daarna nog een uur "doelloos" rondgereden en DAARNA nog een rondje met de GT3 gereden... en toen was de dag alweer om, met paar 100 km extra op de tellers erbij :)

Kilometer stand aan het einde van de dag op de GT3 is nu 67.777 km.

21 feb 2009 20:35

Elke dag een droomdag! :o 8)

21 feb 2009 20:44

En wat rijd nou uiteindelijk beter m.b.t. rijeigenschappen?

22 feb 2009 17:10

Stijn van Kooten schreef:En wat rijd nou uiteindelijk beter m.b.t. rijeigenschappen?

Ze rijden echt allemaal heel anders :)

GT3: stuurt heel strak, heel direct, zeer stijf afgeveerd, listige auto als het wat gladder op de weg is. Geen auto om mee door woonwijken en op boulevards te rijden. Maar op de asfalt wegen komt ie echt tot leven.

360: rijdt veel makkelijker. De 360 is echt een compleet andere beleving. Je hebt echt het gevoel de next Schumi te zijn als je hem lekker intrapt. gevoelige IMS Lager en knallende uitlaat bij gas los. 360 kan je echt makkelijk dagelijks gebruiken als je de afschrijving geen probleem vindt.

RS4: super wegligging d.m.v. AWD. Waar de 360 en GT3 moeite hebben om grip te vinden bij regen, kan je met de RS4 nog makkelijk hard door rijden. Dit is echt een lekkere auto voor lange afstanden maar ook om eens een paar mooie bochten te nemen op een B-weggetje. En doet zeker niet onder kwa snelheid voor de andere 2.

MiniS: Dit is echt een fun auto. Zelfs na Ferraris gewend te zijn, is het altijd weer leuk om hier ff lekker een stuk mee te gaan scheuren :) Het is de auto van mn vriendin dus rijd er niet heel vaak in. Maar als ik er mee rijdt, staat er echt een super smile op mn gezicht!

Kilometer stand GT3 op dit moment: 67.922 km <- weer 150 km erbij vandaag :)
Laatst bijgewerkt door Mike op 22 feb 2009 20:13, in totaal 1 keer bewerkt.

22 feb 2009 17:55

Gaaf wagenpark Mike!

Succes met de verkoop.

23 feb 2009 17:42

gast schreef:
Harley schreef:Ben benieuwd. Niets voor jou, Marcel :?:

nope.

FF doorbijten Marcel :!: :evil: :shock:
Plaats een reactie