Liefhebbers,
Het is officiëel : ik zet mijn
911 E targa sportomatic te koop.
Het is een zeer mooie,
roestvrije wagen (geen concours) waar ik een totaal restauratiedossier en fotoreportage van heb.
Matching nr.
Wat is niet 100% :
• dakje zou beter kunnen (is niet zo goed als rest van de wagen)
• Deurbakjes moeten gemonteerd worden
• Reservewiel is geen fuchs maar staal.
• Geen originele radio.
• Waterreservoir voor de raamsproeier is er bij maar niet gemonteerd.
• riempjes ontbreken om achterzetels omhoog te houden.
• omgebouwd naar carbs (wel prima gedaan)
• De tookit is niet volledig.
• Linker koplamp moet opnieuw worden vastgezet (= losgekomen door het rijden)
• Niet altijd even zorgvuldig bij restauratie/schoonheidsfouten (sommige kabels niet goed afgeschermd door spuiter, deurslot,...)
Wat is mooi :
• Het betreft een E die volledig werd gereviseerd (werkelijk alles nieuw met foto's en facturen, rekeningen), RVS dempers,...
• Dashbord zonder scheuren of barsten.
• Originele handleiding.
• Achterlichten zijn intussen ook europees.
• Matching numbers.
•
originele alu motordeksel • facturen voor onder andere :
nieuwe schokdempers, nieuwe remmen, tot quasi alle dichtingen van ramen en bumpers vernieuwd, nieuwe originele tapijtset voor bijna 600$. Fuchsen zijn gerestaureerd.
Ook mechanisch heel wat vernieuwd : koni schokdempers, nieuwe rollementen op de wielen, nieuwe tie rods, koppeling nieuw, revisie versnellingsbak, volledig revisie motor met nieuwe bussen en pistons, nieuwe kleppen en klepzittingen etc etc. De webers zijn volledig in orde gezet, H4 koplampen zijn nieuw, SSI inox warmtewisselaars, nieuwe uitlaat.
Het is een originele Californische auto (Blue Licenseplate, dus nieuw geleverd in Ca.)
Voor de puristen : origineel was ze geel.
Voor iemand die weet dat er veel verschil is tussen een rotte Porsche en een goede Porsche.... Aub geen bandentrappers.
Prijs : 19.500 €
Foto's in mijn album en meer foto's op vraag verkrijgbaar. Let wel : de recaro's sportzetels zijn vervangen door originele '71 standaard recaro's
Laatst bijgewerkt door
Peet964 op 31 maart 2009 14:18, in totaal 1 keer bewerkt.