Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
13 maart 2009 14:30
Weet iemand of dit een originele fabrieksoptie was? t is iig geen jubi, maar wel een wide-body..is dit een DIY bouwproject geweest?
http://auto.marktplaats.nl/porsche/2311 ... nd=11&fs=1
13 maart 2009 15:14
er zijn ook WTL's die geen Jubi zijn.
13 maart 2009 15:15
Lijkt me een bouwpakketje. Is een gewone C2, achterwielen staan nog op de gewone plek, dwz te veel naar binnen in de (nu brede) schermen.
13 maart 2009 15:21
Er klopt sowieso iets niet --- bij de eerste foto kijke je door de voorbumper sleuven op de straat
- Achter die sleuven hoort 'n roostertje te zitten.
- Onderkant van de bumper is van origine helemaal dicht - gelijk getrokken met de bodem van het voertuig
- 90'er had geen cupspiegels en cup-wielen ... ook is IMO die wide-body toen nog niet geleverd ..
13 maart 2009 15:25
De woonplaats zegt het dus blijkbaar al.......
13 maart 2009 15:29
Zie het nu pas... LOL
13 maart 2009 15:30
Nomen est omen.
13 maart 2009 15:38
Op zich vind ik een wide-body wel gaaf..een echte jubi is voor mij vooralsnog te hoog gegrepen, laat staan een turbo, maar als ik al aan een zelfbouwproject zou beginnen dan moet t wel echt strak en correct gebeurd zijn..en dat is hier niet het geval begrijp ik..
13 maart 2009 15:55
WM550spyder schreef:De woonplaats zegt het dus blijkbaar al.......
Ahahahaha! Jezus!
Wel, inderdaad, ik heb ook in de boeken even nageken. De Wide body Turbo werd pas gelanceerd in model jaar 1991, dus vanaf september 1990. Het zou me ERG verbazen dat dit een vroege soenderwunsch wagen was.
Ik concludeer dus ook, gebaseerd op de detail analyse van de vorige posters, dat het wellicht wijst naar een nabouw.
Hier is een vergelijkend shot:
(even niet letten op de stainless targa beugel in de widebody
)
Groetjes,
Bert
13 maart 2009 16:02
Het zal vertekening zijn maar de wielkast links voor lijkt nogal raar. En de stoelen zien er ook niet echt 128k km uit. Spuitwerk daarintegen nogal fris.
13 maart 2009 21:10
De prijs is er ook niet naar. Fake dus.
13 maart 2009 21:12
Had al eens contact gehad met die mannen.
Tis een belgische auto (standaar 964)met een behoorlijk schadeverleden.
Zij hebben zelf de bodykit er omheen gezet. (overgens wel van staal)
en opnieuw gespoten. (zouden een schadehersteller van beroep zijn)
Motorisch hebben ze hem zelf gereviseerd, maar ze konden dat niet bewijzen met facturen van onderdelen of op zijn minst een fototje van het blok.
helaas helaas weet je weer niet wat je koopt bij zo,n ding
13 maart 2009 21:28
Dan is de prijs nogal ambitieus. Maar goed: je hebt er maar 1 nodig!
13 maart 2009 21:58
Maarten schreef:Dan is de prijs nogal ambitieus. Maar goed: je hebt er maar 1 nodig!
Lopen er al een maand of 3 mee te leuren, dus die ene blijkt nogal lastig te vinden blijkbaar. (ze willen overgens wel zakken met de prijs)
13 maart 2009 22:10
Vind zelf het interieur ook geen 128k weergeven als ik het met mijn 156k vergelijk. Ziet er stoer uit dat wel ....
16 maart 2009 10:50
Tim schreef:Vind zelf het interieur ook geen 128k weergeven als ik het met mijn 156k vergelijk.
Mijn interieur (290K!) ziet er heel veel beter uit... Dus je weet ongeveer wat voor leven de auto heeft gehad (of hoeveel er terug is gedraaid, valt mij sowieso op dat in de afgelopen 8 jaar er met 964's weinig is gereden (...) en de afgelopen 4 jaar eerder achteruit dan vooruit).
WTL kan, maar bij de 964 niet als C2 coupé en al helemaal niet in 1990.
Persoonlijk zou ik niet eens gaan kijken op basis van de advertentie.
16 maart 2009 21:00
heeft de 964 widebody origineel 2 uitlaten?
16 maart 2009 21:13
Als ie orgineel is, niet.
Bert
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.