En dan nu officieel:
Ik verkoop mijn Porsche 964 C4
Bouwjaar 1992, 115.000 Km, Zilvergrijs, Zwart Raf Leder, Airco, Schuifdak.
Net grote beurt gehad, nieuwe banden, voorschijven, blokken, Accu, klasse 3 alarm, Becker Grand Prix met iphone adapter.
Ook zojuist vervangen: koppeling en rem cylinders. leidingen en alle vloeistoffen en aandrijfas LA.
Auto ziet er echt helemaal top uit en technisch is hij perfect. 100% schadevrij en eerste lak. Getaxeerd in December op 35K
Enige is dat de board computer niet meer werkt en die moet een keer naar een goed revisie bedrijf (kost 150,00)
Auto is nadat ik hem heb gekocht onderhouden bij De Waalgarage (bel hen gerust voor info) en heb na aanschaf voor meer dan 6K aan rekeningen, maar hij is dan nu ook wel PERFECT. Ik weet dan ook bijna zeker dat de komende eigenaar hier kostenloos een jaar mee kan rijden. Ik ben de 3e eigenaar. Auto is geleverd door Porsche Centre Andorra. Daarna verkocht aan iemand in Barcelona en daar altijd in onderhoud geweest bij Porsche Centre Barcelona (Iberica)
Ik wil proberen er 31.000,- voor te krijgen. Dit omdat er zowiezo voor 6K !!! aan verspijkerd is de afgelopen maanden.
Uiteraard iedere keuring toegestaan. Proefrit en Bezichteging met heel veel plezier.
Auto staat altijd in garage. Droog en is onze 3e auto.
Heb de auto net, maar ben helaas helemaal door en door bevangen door het GT3 virus en kom er helaas niet meer vanaf denk ik. Dus met de opbrengst gaat er een GT3 komen. Ik baal dan ook eigenlijk nog steeds een beetje dat ik in zo'n GT3 heb gereden, anders was ik nog steeds super content met mijn huidige C4.
Anyways ...........
Dit is nu even kort door de bocht.
Zondag meer en een ge-update Album. Ik ga de auto dan even goed fotograferen en deze posting compleet maken.
Ik ga hem dan ook (vanaf zondag) op Marktplaats e.d. zetten.
Q&A
Laatst bijgewerkt door
Q&A op 20 maart 2009 21:11, in totaal 1 keer bewerkt.