01 apr 2009 15:32
01 apr 2009 16:23
01 apr 2009 19:02
01 apr 2009 19:47
01 apr 2009 21:34
01 apr 2009 21:46
01 apr 2009 22:02
01 apr 2009 22:28
01 apr 2009 22:37
01 apr 2009 22:45
Hugo44 schreef:@Cabrio wim: wat wilde je zeggen over die 3000 euro? Ik begreep het niet helemaal. Een kennis van mij.
01 apr 2009 22:48
Hugo44 schreef:@Rad911: ja, het probleem is dat als ik alles ga splitsen ik nog van alles over houd en het is veel meer werk. Voorlopig verkoop ik alles samen. Het kost niet veel, toch? Er wordt voor losse nummers al snel 3 euro per stuk gevraagd.
02 apr 2009 9:06
02 apr 2009 9:14
21 apr 2009 12:50
21 apr 2009 15:37
Hangt ervan af welke 911..Hugo44 schreef:@cabrio wim: die kennis van mij die de auto kan overspuiten doet dat deels in zijn eigen tijd, dat scheelt een stuk. Als ik het gewoon bij een willekeurige spuiter zou vragen kost het al snel het dubbele, en ze maken van alles kapot bij het demonteren.
Die roest aan de onderzijde is niet ernstig, is eenvoudig te behandelen met Fertan en dan te tectyleren. Deze auto is nu ruim 18 jaar oud, zo zien de meeste oerquattro's er uit als er in die tijd niets aan gedaan is. De eerste types van 1981 en 1982 waren pas echt slecht met roest. Dan moet je meestal wel aan de carrosserie lassen.
Die 20-klepper kan er dus voor 30000 euro weer pico bello bij staan, technisch is er niet heel veel werk aan, remmen, banden, een radiateurtje, dat is het wel zo ongeveer. Nieuw kostte deze auto in 1990 al 160000 gulden. Ik denk dat het wat zeldzamer is dan een mooie Porsche 911 uit 1990...
11 mei 2009 12:03
11 mei 2009 12:26
11 mei 2009 21:45