Aan alles komt een eind en met grote spijt bied ik mijn Boxster aan.
Even de personalia op een rij:
- Type: Porsche Boxster 2.7
- Bouwjaar: 2000
- Kleur: zilver grijs metallic
- Interieur: Zwart/grijs leer/alcantara
- Kilometerstand: 71313
- Historie: Volledig ingevuld onderhoudsboekje en alle facturen vanaf maart 2005
- APK t/m februari 2010
- Bijzonderheden: airco, telefoon, witte achter/zijlichten, alarm klasse 3, gekleurde naafkapjes
- Banden Pirelli P-zero met voor 7 mm en achter 5 mm profiel.
- Overname van hardtop is bespreekbaar
Voor foto's zie mijn album. Hier dan eentje met de oude achter en zijlichten:
De auto is van 2000, in 2001 geimporteerd vanuit Duitsland (heb ik ook alle papieren van) en in maart 2005 heb ik hem overgenomen van mijn tandarts met toen 36000 km op de teller. Deze heb ik inmiddels bijna verdubbeld.
Ik heb hem altijd netjes onderhouden bij Porsche centrum Gelderland en bij Renntech.
Vorige maand zijn alle draagarmen en remblokken vervangen en is de jaarbeurt uitgevoerd (2000 euro bij elkaar!). Vorige week is er ook nog een nieuwe Bosch accu ingekomen.
Verdere zaken die vervangen zijn in de afgelopen 4 jaar: krukaskeerring, luchtmassameter, remschakelaar, koppelstangen, 2 bougieschachtpijpjes, spoilerlipjes.
Kortom, een auto waar je zo in kan stappen. (uiteraard zijn, indien gewenst, alle professionele keuringen toegestaan.)
Een prijs van 22900 verlaagt naar 21900 euro en dat is een best scherpe rpijs volgens mij. Interesse? Mail even
tverdeni@hotmail.com of pb via het forum.
Laatst bijgewerkt door
tumtum op 15 jul 2009 14:28, in totaal 3 keer bewerkt.