Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

te koop mijn boxster 3.2 S met foto's prijs aangepast.

05 jul 2009 17:22

Na veel genot te hebben gehad van mijn porsche boxster ben ik wel weer toe aan wat anders. daarom wil ik mijn Boxster wel verkopen.

gegevens:

porsche boxster 3.2 S bouwjaar 2000.
kilometerstand ongeveer 73000.
orgineel nederlandse auto met boekjes en rekeningen.
kleur zwart.

is gewoon een hele nette auto voor een leuke prijs 26950,- euro

auto bied ik eerst hier aan en bij liefhebbers. kan zijn dat hij later op marktplaats of speurders gaat.

Ps hij hoeft niet weg maar mag weg het is wel zulk mooi weer dat ik het niet erg zou vinden om er deze zomer gewoon mee door te sturen :drive: .

vragen zijn altijd welkom stuur gerust een Pb foto s kunnen bij intresse over de mail ben niet zo handig om het hier in te krijgen. helaas :bang:

gr Gunther
Laatst bijgewerkt door Gunther op 05 aug 2009 20:11, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: te koop mijn boxster 3.2 S

05 jul 2009 18:13

oh dat genots topic.. 8) nou het was gister weer erg gezellig.

dank u

06 jul 2009 20:34

Hallo Gunther, als je dit http://link.marktplaats.nl/244473161 zoekt, moeten wij even praten.

23 jul 2009 16:45

foto's!!!

heb er nog meer dus bij interresse

Re: te koop mijn boxster 3.2 S met foto's

23 jul 2009 18:03

Niet lang van kunnen genieten, in maart dit jaar pas op naam gezet....... :roll:

24 jul 2009 4:04

sorry al sinds 2007 dus al 2 jaar van genoten maar heb deze auto overgeschreven want ik had hem 2008 - 2009 ( in de winter geschorst ) en had bij postkantoor gevraagd om deze weer in de belasting te zetten. vraagt die meid heb je al een termijn betaalt?? ik zeg ja. zegt zij ja dan hoef ik niks te wijzigen is goed....... niet dus . op nieuw op naam moeten zetten
Laatst bijgewerkt door Gunther op 13 sep 2009 14:11, in totaal 1 keer bewerkt.

24 jul 2009 8:57

Gunther, een kommaatje op zijn tijd doet wonderen voor de leesbaarheid... :lol:

Is ook een handige oplossing als je een andere verzekering wil. Auto even heen en weer overschrijven met iemand die je vertrouwt :^: en dan kan je met je vrijwaringsbewijs je oude verzekering opzeggen en een nieuwe afsluiten... :idea:

24 jul 2009 13:39

ja sorry ben helaas geen letter wonder. ma je hebt gelijk.

ohja en die tips is zeker handig ff overschrijven en een andere verzekering. dank u

24 jul 2009 17:47

NU maar weer on-topic? :mrgreen: En de rest van de ruimte voor de eventuele kopers overlaten? :ass:

24 jul 2009 23:54

Gunther schreef:sorry al sinds 2007 dus al 2 jaar van genoten maar heb deze auto overgeschreven want ik had hem 2008 - 2009 ( in de winter geschorst ) en had bij postkantoor gevraagd om deze weer in de belasting te zetten. vraagt die meid heb je al een termijn betaalt?? ik zeg eerlijk ja. zegt zij ja dan hoef ik niks te wijzigen is goed.......

tot ik in italie aangehouden werd............. kenteken klopt niet bla bla italiaanse collega en 100 eurie verder.

foutje van van postkantoor of ik in veendam even nieuwe documenten wou aanvragen. zegt de man die de dienst overnam van die heks ma hij was makkelijk heb hem gezegd hoe het zat. en zei "neem ff je broertje of vriend mee schrijf ik ff een keer over en terug dan is het goed.

:res: echt uit de grond van me hart hij zei ik heb je eerst in de gaten gehouden ma me zoon zei die jonge heb er hard voor gewerkt dus ik mats je wel.

( mijn ma heb 1 minuut een porsche gehad )

kortom eerlijkheid duurt vrij lang. en een leuk cadeau voor moederdag. :ba:

Zal 'm wel aan mij liggen, maar wat hier staat snap ik geen ruk van.
Plaats een reactie