Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

kent iemand deze 996?

19 jul 2009 19:28

Kent iemand deze 996?

http://auto.marktplaats.nl/porsche/265999136-porsche-996-aut-1999-goedkopste-van-nl.html

Wel errug goedkoop lijkt me. Volgens de RDW staat hij pas sinds mei op naam van deze eigenaar, is hij niet verzekerd en heeft hij geen APK.
Maar verder vind ik niets vreemds. :-)

Uiteraard AKK bij een P-dealer bij serieuze interesse, maar dan nog is dit wel heel weinig?
Laatst bijgewerkt door Leonardo op 19 jul 2009 19:34, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: ken iemand deze 996 voor heel weinig?

19 jul 2009 19:33

Zou vooral chassisnummer laten checken door Porsche garage , is het een klapper uit........??

Re: kent iemand deze 996?

19 jul 2009 19:35

Je bedoelt een samenspel van schade 996'ers?

19 jul 2009 20:02

Heeft dit ding niet ook een keer te koop gestaan met een opmerking over lekkage maar dat de eigenaar 'niet precies wist wat het was' ?

19 jul 2009 20:03

hij stond al bij de koopjes.....altijd goed nalaten kijken....hier nog 1 uit belgie....klik...of het is niets of iemand heeft geld nodig....succes...

19 jul 2009 20:11

Maarten schreef:Heeft dit ding niet ook een keer te koop gestaan met een opmerking over lekkage maar dat de eigenaar 'niet precies wist wat het was' ?
moest er ook meteen aan denken :!: , hier de rdw gegevens..klik......

19 jul 2009 20:17

Voor die prijs zou ik hard weglopen....voorzichtigheid lijkt mij geboden!

19 jul 2009 20:21

AKK laten uitvoeren met overnachting. Als je met alle aanpassingen/verbeteringen op 25K uitkomt zit je toch goed? :wink:

19 jul 2009 20:33

motorrevisie 3.4l blok , automaat niet ok ?? De teller loopt :cry:

19 jul 2009 20:42

De prijzen van de handel duiken ook naar beneden. Zeker voor dit model...... En dan moet het nog een hele goeie zijn met up to date onderhoudsboekje etc....

19 jul 2009 20:44

THE MUD schreef:Heb hem 20.5 geboden, eens kijken wat ik terug krijg.
Gewoon AKK en daarna weer doorstouwen de handel in :roll: .

ik zie het mudje.....heeeeel erg goed nalaten kijken.....succes....

19 jul 2009 20:55

Ik weet niet of je Leonardo hier erg mee helpt wanneer hij echt geïnteresseerd is.... :shock:

19 jul 2009 21:02

bully schreef:hij stond al bij de koopjes.....altijd goed nalaten kijken....hier nog 1 uit belgie....klik...of het is niets of iemand heeft geld nodig....succes...

1800 keer bekeken in 4 uur. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

19 jul 2009 21:03

hier nog 1 bij van kessel....met boekjes...en een duitse van de eerste eig met boekjes en eventueel garantie.........
Laatst bijgewerkt door bully op 19 jul 2009 21:15, in totaal 1 keer bewerkt.

19 jul 2009 21:15

HenkC2C schreef:

Ik weet niet of je Leonardo hier erg mee helpt wanneer hij echt geïnteresseerd is.... :shock:

Eens. Dit soort reacties lokt dus uit dat mensen hier niet gaan posten waar ze mee bezig zijn, geen hulp/mening meer komen vragen en het risico lopen met een zeperd opgescheept te worden. Suffe actie wat mij betreft, not done.

19 jul 2009 21:17

Ik werk in N'gein, heb 'm daar wel eens zien rijden en ik ken de locatie van de foto's.

19 jul 2009 21:48

Carrera S ---> Carrera met Tiptronic (S)

20 jul 2009 9:53

Wordt er idd wel een beetje bang van... :roll:

Ik heb altijd de gedachte gehad dat je redelijk veilig zit als je een AKK laat uitvoeren door een officiele P-dealer? Heb daar bij de aankoop van mijn Boxster wel goede ervaringen mee gehad bij PSC Twente... Hebben mij toen echt top geholpen.
Komen alle manko's daar normaliter niet uit, uit zo'n AKK...???

@Henk: Ik ben idd een beetje aan het rondkijken... Het kriebelt... :D

20 jul 2009 9:58

Leonardo schreef:Het kriebelt... :D

..... volgens mij al langer dan vandaag :mrgreen:

'n AKK geeft 'n goede indruk over de algehele staat van de auto en 'n indicatie van de te verwachten kosten op (korte) termijn :wink:

20 jul 2009 11:22

Haha..

Ja, dat dacht ik ook. Volgens mij redelijk betrouwbaar. Maar als het inderdaad die P is met 'wat lekkage in de motor' zoals inderdaad eerst op Marktplaats stond (kan ik me iets van herinneren) loop ik er toch met een boog omheen...
Ook vreemd dat hij in mei pas op naam is gezet volgens de RDW...

Het enige wat ik kan verzinnen is dat iemand hem toen in lekkende toestand heeft gekocht voor een prikkie, gerepareerd, en nu weer verkopen voor een prikkie-plus...
Heb hem en mailtje gestuurd met een aantal vragen, maar wacht nog op een reactie... Geen reactie is ook een antwoord!
:?

20 jul 2009 12:10

Als je serieus een P zoekt en je leest de opmerkingen hier dan ga je toch niet serieus een AKK overwegen? Dit is toch gewoon een gare fricandel...?

Lekker laten staan, doorsparen en een fatsoenlijke zoeken.

Ook handig trouwens voor je onderhandelingspositie als je een auto zoekt:

Wel errug goedkoop lijkt me

Wij zijn niet de enigen die hier lezen en posten lijkt me...

20 jul 2009 12:14

Bij bepaalde aanbiedingen vraag ik me altijd af, waarom wil de huidige eigenaar er vanaf ??

Kijk verhuizen/kinderen etc. kan geldige reden zijn, maar een porsche heeft natuurlijk wel gedegen onderhoud nodig.

Is dit te bewijzen ? :scratch:

20 jul 2009 12:36

joep schreef:Als je serieus een P zoekt en je leest de opmerkingen hier dan ga je toch niet serieus een AKK overwegen? Dit is toch gewoon een gare fricandel...?

Lekker laten staan, doorsparen en een fatsoenlijke zoeken.

Ook handig trouwens voor je onderhandelingspositie als je een auto zoekt:

Wel errug goedkoop lijkt me

Wij zijn niet de enigen die hier lezen en posten lijkt me...

Ik vind het niet erg als de postings gelezen worden... Daar is dit forum tenslotte voor...
En dat 'ie errug goedkoop is, weet hij zelf ook wel getuige zijn advertentie-titel...

Obv wat concludeer jij het fricandellengehalte...??? Ken je de auto al van eerder...???

20 jul 2009 12:43

Ik zeg: kijken en als wagen jouw past een grondige keuring.

Er zullen altijd andere kritische mensen zijn die het nooit met je eens zijn en Audi blijven rijden :bang:
Fijn eigen koers volgen, Succes!!

20 jul 2009 13:05

Obv wat concludeer jij het fricandellengehalte...??? Ken je de auto al van eerder...??

Nee ik ken de auto zeker niet. Heb tijdje geleden zelf een P gekocht en alle auto's die er te koop stonden zo'n beetje gezien. Conclusie: koopjes bestaan niet. De goedkoopste 996 van nederland is op zeker een gare fricandel. Forummer Piet is ook al een hele tijd op zoek naar een 996-4s. Marktplaats, Mobile.de, alles afgestruint: blijkt de beste (volgens mij bedoelde hij ook prijs/kwaliteit) bij de dealer in twente te staan....

De combinatie van afwijkend lage prijs, onderstaande quotes en de reputatie van de 996mk1 stemmen niet echt hoopvol. Ik vind het onbegrijpelijk dat lieden hier daar anders over denken. Beetje het icesave verhaal: iedereen wist dat daar geen 'normale of winstgevende' tarieven werden betaald. dat komt er vroeg of laat toch uit.

Heeft dit ding niet ook een keer te koop gestaan met een opmerking over lekkage maar dat de eigenaar 'niet precies wist wat het was' ?

lees: lekkende krukaskeering

Ook vreemd dat hij in mei pas op naam is gezet volgens de RDW...

Lees: gekocht > blijkt gare frikandel > snel weer doorverkopen en verlies nemen.
Gesloten onderwerp