Mijn 993 turbo arenarood is te koop !
Zeer complete en nette 993 turbo, en met alle onderstaande opties ook zeer bijzonder. Met de 408 PK ook een heerlijke auto om te rijden, en heeft een super acceleratie ! Een keer rijden = verkocht !
Ja ik zal de turbo zeker gaan missen, maar op het moment ben ik met een nieuw bedrijf bezig (elektrische surfplanken ontwikkelen / produceren) en zal ik het even zonder turbo moeten doen, maar hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken, en over een tijdje komt er voor mij vast nog wel weer een (997) turbo voor terug...
993 turbobouwjaar: 1995
Kleur: Arenarood
interieur: grijs leder
Kmstand: 147.000
Taxatie van vorig jaar: 58.000 Euro
Opties:- Airco
- Volleder
- Elek bedienbare comfortstoelen
- Stoelverwarming
- Boordcomputer (incl turbodruk !)
- Achter wisser
- Chromen uitlaatsierstukken
- 18'' Turbo velgen
- Derde remlicht
- Rode achterlichten
- Witte knipperlichten voor
- Witte zijknipperlichten
- Xenon verlichting
- Groene zonnebaan in de voorruit
Extra opties:- Porsche Cruisecontrol
- Klasse 3 alarm systeem
- 92 liter tank
- Klankpakket met DSP (optie voor volume afhankelijk van rijsnelheid +akoestiek opties)
- Porsche CDR-21 radio met 6CD wisselaar
- Edelstalen instaplijsten
- Aluminium wijzerplaten
- Aluminium pedalen
- Carbon pook/handrem set
- Carbon deurgrepen
- Carbon dashboard panelen
Het aluminium / carbon pakket is een extra optie, twv 8800 Euro
Dit pakket is ook in de 993 turbo S aanwezig !
Evt ook mijn set winterbanden / velgen
Dit is geen luxe als je in de regen / winter rijd met 408 PK !
OnderhoudLaatste jaren is de auto in onderhoud geweest bij Theo Jansen, en is in zeer goede conditie ! 2 jaar terug zijn de remschijven / blokken vervangen, 4 jaar terug is er groot onderhoud geweest bij Lammertink (rekeningen aanwezig) Verbruikt ZEER weinig olie. Onder de auto in mijn garage thuis staat ligt GEEN enkele druppel olie ! Bij deze auto zegt km stand heel weinig over de technische staat van de auto, want deze is nog gewoon heel goed. Altijd goed warmrijden, en netjes omgaan met de auto houd de auto in goede conditie.
Vraagprijs 51.993 Euro
reacties via email of PB.
Meer fotos aanwezig in mijn PF album.
- Bijlagen
-
-
-
Laatst bijgewerkt door
Gerco op 23 nov 2009 23:09, in totaal 3 keer bewerkt.