Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
01 okt 2009 9:47
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?lng=ger&wl=1&id=6173146Nr. 9 van 22 gebouwd. 55 km en vraagprijs van CHF999k is rond de €600k. Staat bij prijs op aanvraag, maar voor minder dan €200k zal hij niet weg gaan.
01 okt 2009 9:55
Zürich schreef: ..voor minder dan €200k zal hij niet weg gaan.
... heeft er afgelopen jaar 1 bij Lammertink gestaan - voor minder dan dat,
als ik mij niet vergis
01 okt 2009 10:00
mooi hoor. na 500 km rijden heb je een olieboot
en waarom c4 in een circuitauto?
01 okt 2009 10:12
Al 55km? Nee, dank je. Afgelopen week:
..... met slechts 46km op de teller
01 okt 2009 11:32
@wolf: deze auto is geen circuitauto, de serie is gebouwd voor rally-rijden. Hij heeft voor en achter sperdifferentielen, die via knoppen op het dashbord ingesteld kunnen worden van 0 tot 100% sper. Het is in feite geen 964 c4, maar een doorontwikkelde 953.
01 okt 2009 13:56
Aparte wagen. Heeft bij Robert Visser ook wel eens een gestaan, die 'opgeknapt' werd.
01 okt 2009 15:28
Is met afstand de 911 waar de minste km's mee gereden worden. Van die 20 hebben er zeker 5 te koop gestaan met dit soort km standen. Volgens mij ook nauwelijks (ergens) op kenteken te krijgen o.a. door ontbreken normale handrem. Going rate is dacht ik iets van 125k .
01 okt 2009 15:40
Volgens mij is die handrem niet het grootste probleem
dat is zo gemaakt.
01 okt 2009 16:14
Anyway: het is nie makkelijk
01 okt 2009 19:15
964 af fabriek omgebouwd tot rallywagen dus. had er nog nooit van gehoord
01 okt 2009 20:47
Hier een gele met kenteken. 280k. Dat dan weer wel.....
01 okt 2009 21:00
eh, dus basis sc met een 3.6 en gemodificeerde bak, vmax 210 (??), voor amerikaanse boyracers gemaakt.
beetje duur dan he?
01 okt 2009 21:05
Tja. Beter duur dan niet te koop. I like it. Alhoewel in de categorie maar +/- 20 gebouwd een SC RS zou kopen denk ik.
Hier mee info:
http://bringatrailer.com/2009/01/19/factory-perfect-porsche-964-c4-rs-lightweight/
Laatst bijgewerkt door
Maarten op 01 okt 2009 21:15, in totaal 1 keer bewerkt.
01 okt 2009 21:15
waarom is dat ding zo sloom?
01 okt 2009 21:16
Bedoeld als groep B rally auto. Korte overbrenging dus.
01 okt 2009 21:35
Rally auto? USA cup car zal je bedoelen.
Dit is een rally P
Trouwens liever een RSR ofsow voor zoveel pieken...
01 okt 2009 22:13
usa0815 said
am January 20 2009 @ 10:00 am
I remember having sold this car in the early nineties, think it was around 1992 or 93 from Germany to Japan. Think it went to Matsuda Collection at that time. Prior being air shipped from Frankfort airport I testdrove the car on the Hockenheim race track together with Walter Röhrl. For racing purpose originally built, these cars were less competitive that the regular CUP cars. Handling on dry track difficult, and the car was too heavy at the end. Consequently Porsche stopped the project. Might still have old pics from then. Could be an interesting investment for a Porsche collector if he gets it at a decent price
RSR kost nog wel ietsje meer overigens....
01 okt 2009 22:27
ik zie. zeldzaam, maar tegenvallende prestaties. niet in de RSR klasse. niet road-legal. men raakt ze niet kwijt...zal wel mee gespeculeerd zijn..
veuls te duur dus
01 okt 2009 22:35
Zonder kun je prima leven inderdaad. Maar het blijven geinige dingen.
02 okt 2009 9:17
Maarten schreef:Alhoewel in de categorie maar +/- 20 gebouwd een SC RS zou kopen denk ik.
Ja, óók leuk hè .....
Met de 964C4 Leichtbau en een ook niet te versmaden
911R op de achtergrond.
02 okt 2009 11:09
Porsche p.rno!
Begreep dat er vorig jaar een PERFECTE SC RS in Duitsland is verkocht voor 150k. Dat is wel bang for your bucks lijkt me!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.