Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
03 jan 2010 16:03
ten eerste voor een iedereen een heel mooi gezond en sportief 2010.
ik ben op zoek naar een 993 en vond ,
deze op internetis deze p bij iemand bekend en heeft iemand ervaring met dit bedrijf.
vriendelijke groet,
p-zoekende.
03 jan 2010 16:38
Welkom
... deze 993 komt mij niet bekend voor ... maar wat wel op valt is de (te) lage Km-stand van 22.856
.. en verder: KRKB'tje
03 jan 2010 16:46
Olaf schreef:Welkom
wat wel op valt is de (te) lage Km-stand van 22.856
Welkom
@Olaf, lage kilometerstand is verklaarbaar volgens website:
Let op: In deze fraaie Porsche Carrera 993 is in 2007 een nieuwe kilometerteller ingebouwd. De echte kilomterstand van deze auto is 153.000km.
Verder een AKK laten doen, zorgen dat de onderhoudshistorie klopt (serviceboekjes zeggen mij niets zonder stempels en facturen) en planken maar

Succes
03 jan 2010 16:47
Let op: In deze fraaie Porsche Carrera 993 is in 2007 een nieuwe kilometerteller ingebouwd. De echte kilomterstand van deze auto is 153.000km.
03 jan 2010 16:52
Welkom, mooie auto, en doen wat de rest al gezegd heeft

Succes
03 jan 2010 17:05
Ziet er errug goed uit inclusief de vraagprijs. AKK laten doen en aftikken.
03 jan 2010 18:48
Een hele vroege 993; zie de 964 deurbakken.
Leuke kleur
03 jan 2010 19:04
Autobedrijf is naast shell pomp hier in uden, ken dealer niet persoonlijk maar weet wel dat het een handelaar is. Staat van alles en nog wat, ook vaak duurdere merken. Zou persoonlijk alleen maar af gaan op feiten die je kan verifieren, desalniettemin hoeft dit niet te betekenen dat het niks zou kunnen zijn. Km stand lijkt me normaal voor leeftijd, dus als gezegd, AKK en KRKB.
03 jan 2010 19:24
WM550spyder schreef:Een hele vroege 993; zie de 964 deurbakken.
Had mij'n 95er ook, volgens mij heeft dat te maken met soort ingebouwde speakersysteem.
Leuke uitgeruste wagen hoor, wel beetje te moderne versnellingspook
03 jan 2010 19:41
Volgens mij niet; bij het soundpakket heb je geen kaartenbakken (hier dus wel) maar de handgreep blijft "rond" lopen en niet recht als bij de 964. Ik heb wel eens begrepen dat hele vroege 993's nog de afwerking van de 964 aan de binnenzijde van de portieren hadden. Het leder is ook geplooid als bij de 964.
03 jan 2010 20:27
You're right! Ik zie nu inderdaad de verschillen...ik concentreerde me enkel op de 'kaartenbak'
03 jan 2010 21:17
... komt wss omdat het vol zit met onderhoudspapieren
03 jan 2010 23:21
Collega van me heeft daar ook een auto (volvo V70)gekocht. Dit naar volle tevredenheid.
Blijft wel een handelaar, dus altijd een Aankoopkeuring.
Auto staat al een tijdje te koop en is laatst nog een flink in prijs gezakt, namelijk van E 36.950 naar de huidige verkoopprijs.
Eigenaar moet er blijkbaar snel (-ler) vanaf.
Veel succes en wijsheid
04 jan 2010 0:32

tja wat moet er nog gezegd worden.... volgens mij heb je inmiddels genoeg advies gehad!

gewoon even kijken of het wat is, zo ja lekker rijden en eventueel een AKK....
04 jan 2010 20:47
hartelijk bedankt voor de zeer sneller reacties van u allen.
ik ben weer een klein beetje wijzer geworden, en weer een stap dichterbij een 993.
ik heb inmiddels meer info gevonden van voornoemde 993 en zie er toch van af.
http://www.marktplaza.nl/Porsche-911-99 ... 555252.php.
ik ben opzoek naar een 993 met een orgineel nl kenteken (liefst bij een erkend garage) en heb ook nog een auto in te ruilen, dus partiqulier gaat ook helaas niet.
mocht iemand een leuke 993 tegen komen, ik hou me aanbevolen.
nogmaals bedankt,
gert
04 jan 2010 20:55
p-zoekende schreef:ik ben opzoek naar een 993 met een orgineel nl kenteken
Dat is dan zoeken naar 'n kenteken met het volgende format: AB-AB-00
- 1993 GB, GD, GF, GG, GH, GJ, GL, GN, GP, GR, GS, GT, GV, GX, GZ, HB, HD, HF, HG, HH
- 1994 HJ, HL, HN, HP, HR, HS, HT, HV, HX, HZ, JB, JD, JF, JG, JH, JJ, JL, JN, JP, JR, JS, JT, JV, JX
- 1995 JZ, LB, LD, LF, LG, LH, LJ, LL, LN, LP, LR, LS, LT, LV, LX, LZ, NB, ND, NF, NG, NH, NJ
- 1996 NL, NN, NP, NR, NS, NT, NV, NX, NZ, PB, PD, PF, PJ, PL, PN, PP, PR, PS, PT, PV, PX, PZ
- 1997 RB, RD, RF, RG, RH, RJ, RL, RN, RP, RR, RS, RT, RV, RX, RZ, SB, SF, SG, SH, SJ, SL, SN, SP, SR
en heel mss zelfs:
- 1998 ST, SV, SX, SZ, TB, TD, TF, TG, TH, TJ, TL, TN, TP, TR, TS, TT, TV, TX, TZ, XB, XD, XF, XG, XH, XJ, XL, XN
...hier 'n kenteken intikken en er gaat 'n hele wereld van informatie voor je open
04 jan 2010 21:17
Waarom zou je persé een auto met een origineel nederlands kenteken willen?
Als de eerste eigenaar een belg is of een duitser die zijn speeltje onderhouden heeft zoals het hoort, heb je daar m.i. toch ook een mooie auto aan?
04 jan 2010 21:28
p-zoekende schreef:ik ben opzoek naar een 993 met een orgineel nl kenteken (liefst bij een erkend garage) en heb ook nog een auto in te ruilen.
Waarom je beperken?....tenslotte komen ze allemaal uit duitsland. Wat zoek je precies? prijs...evt kleuren...handbak of tip...enz. Hou er rekening mee dat je bij inruil een huilbedrag voor je auto krijgt
04 jan 2010 22:01
Vaak kan je ze beter uit DL of B halen, want daar wordt aanzienlijk minder met de KM stand gerotzooid en zijn ze gemiddeld met FULL OPTIONS itt NL.
04 jan 2010 22:07
Zoals een bekende porsche specialist ooit zei "ze komen allemaal uit Duitsland, de ene doet er alleen iets langer om hier te komen dan de andere".....
04 jan 2010 22:15
Ewout schreef:Waarom zou je persé een auto met een origineel nederlands kenteken willen?
Klinkt misschien raar Ewout, maar dat nieuwe kenteken op een oude 911 staat niet zo heel erg fraai
Maar dat is geheel persoonlijk
05 jan 2010 14:20
Is idd persoonlijk.
05 jan 2010 19:58
Over een paar jaar zie je niet meer anders dan de nieuwe platen en is dit ook weer 'gewoon' .....
07 jan 2010 10:48
klopt helemaal dat die platen dan niet opvallen maar voor mijzelf wil ik het liefste een nl p. en om eerlijk te wezen de 993 is toch ook wel aan de prijs bij onze ooster of zuiderburen. echt heel veel scheelt het niet en dan moet ook nog worden ingevoerd enzzz.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.