Te koop mijn Porsche 993 C4 coupe uit 1995
Origineel Duits en in Nederland sinds 22-11-2003
Kilometerstand 137.000 km
Kleur rood met zwart volledig leder interieur (dus ook middenconcole, dashboard, deuren etc).
Enkele opties;
permanente vierwielaandrijving
sperdifferentieel 40%
Elektronisch remdifferentieel EBD
ABS
Stoelen elektrisch verstelbaar en verwarmd
Schuifdak
Airconditioning
Radio CD navigatie
Soundpakket luchtfilterdeksel en uitlaateindstukken
Witte knippers
Rode remklauwen
KW schroefveerset (dus in hoogte verstelbaar)
18 inch originele Porsche turbolook velgen met splinternieuwe Michelin Pilot sport 2 banden met N3 codering
De auto is door mij op 17 oktober 2009 gekocht na een aankoopkeuring door Wim de Mooij van garage Gmund (bel hem gerust).
Hij heeft tevens het groot en achterstallig onderhoud uitgevoerd. De auto is dan ook in een technisch zeer goed staat en een AKK is uiteraard toegestaan.
Wat is er toen dan zoal gedaan; kleppendeksels en pakkingen vernieuwd, hitteschilden vernieuwd, spanbanden uitlaatdempers vernieuwd, reactiearmen achterwielophanging vernieuwd, 1 retourpijpje vernieuwd, stoelschakelaar bijrijdersstoel vernieuwd, aansteker gemaakt, spoilerwand vernieuwd, remleidingen vernieuwd, ontluchtingsnippels remmen vernieuwd, aandrijfasflens vernieuwd, keerring versnellingsbak vernieuwd, keerring voorste differentieel vernieuwd, nieuwe bumpersteunen achter, motorolie en filters, remvloeistof, luchtfilter, APK, uitlijnen, balanceren etc etc etc etc
Bovenstaande is tevens terug te lezen in mijn eigen topic over deze auto
viewtopic.php?f=23&t=24996Foto's zijn er genoeg van denk ik maar toch even een paar:
Vraagprijs € 33.993,=
Laatst bijgewerkt door
Wouter op 07 dec 2010 20:56, in totaal 2 keer bewerkt.