04 aug 2010 15:05
04 aug 2010 15:12
04 aug 2010 15:23
04 aug 2010 15:39
04 aug 2010 15:40
04 aug 2010 16:09
04 aug 2010 16:37
11 aug 2010 18:15
11 aug 2010 20:22
11 aug 2010 21:41
11 aug 2010 21:45
11 aug 2010 23:08
11 aug 2010 23:12
Joost993 schreef:Een 993 moet met normaal gebruik makkelijk 2 ton kunnen lopen zonder revisie
11 aug 2010 23:20
11 aug 2010 23:22
Eric schreef:Zo'n oud luchtgekoeld blok is van een wat inferieure kwaliteit, met de komst van de 996 is de levensduur van de motor een stuk verlengd.
11 aug 2010 23:23
erwin996 schreef: 2 ton voor een motor is tegenwoordig erg weinig. Een goed onderhouden motor van een normale middenklasser (ook uit de jaren 90) gaat al zo 5 ton mee, ik zou niet weten waarom een Porsche dat ook niet zou moeten kunnen halen
12 aug 2010 7:01
erwin996 schreef:Joost993 schreef:Een 993 moet met normaal gebruik makkelijk 2 ton kunnen lopen zonder revisie
Ik vind dit niet echt een verkoopargument, eerder integendeel.
12 aug 2010 10:16
12 aug 2010 12:19
erwin996 schreef:Dat vind ik ontzettend weinig in vergelijking met de motor van een willekeurige middenklasser die bij goed gebruik en onderhoud minimaal 5 ton mee gaat. Met een jaarkilometrage van 40.000km zou je deze auto over zeg maar 3 jaar al moeten reviseren
12 aug 2010 15:09
12 aug 2010 19:45
horn schreef:De motor van een 356 moet je - naar verluid - elke 50.000 km reviseren. Wat een klotebak zo'n 356... Dan maar liever een Citroen C3...
12 aug 2010 20:02
paSCal schreef:Erwin: Ik snap dat jij de automarkt helemaal van binnen en buiten kent, maar deze auto ken je niet. Dus zou het op prijs stellen als je niet elke auto naar beneden probeert te praten!
erwin996 schreef:Overigens een erg fraaie auto op de foto!
12 aug 2010 20:04
12 aug 2010 20:17
12 aug 2010 20:24