Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
14 aug 2010 22:31
Klik hier voor de linkEr moet haast wel een addertje onder het gras zitten... Maar wie weet, misschien wel helemaal niet.
14 aug 2010 22:42
Wellicht mag deze in het Koopjestopic. Wellicht ook niet. Kijken, rijden en keuren, dan weten we het.
15 aug 2010 9:12
Ziet er wel mooi uit, MAAR
- de achterkelp is verkeerd, zou van glasvezel moeten zijn met een vlerk.
- De stoelen is volgens mij ook verkeerd, dat zijn 930 stoelen
- Lichtbalk achter is ook nie goed, ek denk dat het van een 3.2 zijn.
De prijs is wel zacht en voor een paar (duisend) euro is de boven gemelde dingen wel gemaakt.
RDW heeft ook weinig informatie over deze auto.
15 aug 2010 9:56
glasvezel
als het een c 3.o is is het cheap. als het een sc is niet.
15 aug 2010 10:30
Ken het bedrijf (vluchtig) vanwege een eenmalig bezoek ivm levering van werkplaatsapparatuur. Ik vermoed weinig kennis van P's aldaar.
15 aug 2010 10:48
wolf schreef:glasvezel
Ja, glasvezel net als de 2.7 RS, maar ziet er een beetje anders uit.
15 aug 2010 10:50
nooit geweten dat c3.o glasvezelklep heeft. maarten?
15 aug 2010 10:51
Ik had er een 12 jaar geleden, ze zijn van glasvezel. Maar je hoor het wel van Maarten, Jeroen of Kristof.
15 aug 2010 11:04
Klopt!
15 aug 2010 14:40
WillemB schreef: Ik vermoed weinig kennis van P's aldaar.
+2....Maar als het je wat lijkt kijkenrijden en waarschijnlijk niet keurenkopen
15 aug 2010 14:57
Geen foto's van de motor.... Zou mij niet verbazen als er een ander blok in zit...
15 aug 2010 15:47
Volgens mij staat de auto wel op de juiste velgen. Dat is dan weer een plus puntje.
15 aug 2010 17:36
Stoelen zijn inderdaad 930 stoelen, geleverd tot ik meen 1982. Maar die werden wel degelijk ook geleverd tegen meerprijs in iedere 911 (en 944 turbo) Zijn zeldzaam en gezocht. Een goed setje doet € 1000,- of meer.
Achterklep inderdaad van glasvezel, maar dit is in geval van de holle spoiler zo, dan gelijk aan 930 3.0, (vanwege het ontbreken van de intercooler geen plaats probleem, model geinspireerd op 3.0 RS model, welke groter/dieper was) Op Carrera 3.o geleverd als sport/spoiler pakket icm met voorspoiler. Maar niet iedere carrera 3.o had die spoiler. Weet niet waar de gewone platte klep van gemaakt was, maar zou me niet verbazen als dat gewoon staal was.
Ik denk dat dit best een carrera 3.o zou kunnen zijn, check de vijf bladige fan en motornummer. Indien een 3.o dan een koopje. Maar let op! Kan ook een 2.7 zijn met SC motor als latere vervanging. Stoelen nog steeds period right mogelijk als optie.
Dan kan het zelfs een USA versie zijn! Check rode achterlichten.
Kan reflector ook niet verklaren, misschien latere update vanwege mistlampen/mooiere oplossing dan puist naast de uitlaat.
Gewoon kijken, misschien een koopje. Maar kan net zo goed SC motor zijn en dan een normale prijs.
15 aug 2010 17:50
Kloppen nog meer dingen niet. Voorbumper met geintergreerde mislampen is van een later model (3.2?) Lijken op de voorschermen zijknippers gezeten te hebben, die had de c3.o nog niet, ook een later model, of USA. Zou ook nog wel eens een USA import kunnen zijn...2.7 met een latere SC motor. Let op, C3.o is nooit verkocht in USA.
15 aug 2010 17:50
C3.0 is inderdaad alleen als ROW versie geleverd! Als echt dan koopje (gesteld dat motor dan ook goed is). Als geen originele motor redelijke prijs zou ik zeggen!
15 aug 2010 17:54
Overigens: als het echt een '76 C3.0 is dan zou ik zeggen dat hij 1) op het kenteken anders heet (nl. Carrera I). Ding is in 2007 op NL kenteken gezet en toen had je een CVO nodig. Dan moet hij echter wel numbers matching zijn en 2) dat hij een blauw ..-YB-.. achtig kenteken zou hebben.
Ergo: ik heb mijn twijfels!
15 aug 2010 18:07
Ben door jullie discussie wel benieuwd geworden... Raamsdonksveer is voor mij 5 minuten karren...
Misschien dat ik er deze week eens een kijkje ga nemen... Puur voor de fun overigens
15 aug 2010 18:19
Noteer dan meteen even de chassis -en motornummers!
15 aug 2010 19:04
Ligt maar een motor in hoor maarten.
15 aug 2010 19:18
Maarten schreef:2) dat hij een blauw ..-YB-.. achtig kenteken zou hebben.
Moet je specifiek aanvragen toch? Lees: je krijgt standaard een normaal kenteken, en daarna moet je een oldtimer plaat aanvragen toch? (weet het niet hoor, dat terzijde!)
15 aug 2010 19:28
Nee hoor. Als je aan de voorwaarden voldoet dan kun/mag je die meteen aanvragen. Je krijgt dan niet eerst een 'nieuw' kenteken!
15 aug 2010 19:36
Marc, ik ben benieuwd. Als het een echte is, ga ik zeer hard proberen de geld bij elkaar te krijgen.
15 aug 2010 19:46
Bedankt voor het Nederlanse les...ben nog aan het leren
de 968 ga noooooooooooit verkopen. Heb ik bijna gedaan een paar maanden geleden., maar dat was een zwak moment.
Deze moet erbij komen.
15 aug 2010 20:26
ik sluit me aan bij Jeroen :
- voorbumper klopt niet met de mistlampen geintegreerd = 3.2, niet C-3.0
- achterklep zonder spoiler kan wel
- achterreflector klopt niet
- voorschermen lijken idd sidemarkers te hebben, klopt ook niet
- turbo stoelen kloppen wel, was optie, momenteel best waardevol
Ik vrees dus dat hij minstens van voor een ongeval heeft gehad, waarom kloppen die dingen anders niet ?
En dan hebben we het nog niet over de motor gehad !! Zonder rekenignen van recente revisie en goed nazicht door een specialist OPLETTEN ! De 3.0 (ook SC)zijn allemaal gevoelig voor afbreken van cilinderkopbouten = dure revisie van de motor. Het heeft mij +/- 9.000 euro gekost ! Bij mijn auto merkte je het niet zolang de motor koud was, maar na ruim een half uur rijden, was het game over en draaide de motor vierkant.
Ik heb mijn C-3.0 vervangen door een 968-CS en zou niet meer willen ruilen......
15 aug 2010 21:56
Had ik 12 jaar geleden gedaan met mijn 3.o
Sommige dingen zijn gewoon priceless.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.