Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
10 sep 2010 13:29
Weet een 3.2 staan met veel werk, ik heb het chassis nummer, maar dat herkent carfax.com niet nl.
WPOZBO910GS120292
de WPOABO910GS120292, kent die wel en deze heeft een ongeluk gehad in zijn verleden weet iemand van waar de ZB of AB aanduiding voor staat, het zou een blauwe 86 3.2 coupe met schuifdak moeten zijn, en hij komt uit de US
alle advies welkom
kris
ps ik weet niet waar ik de topic best parkeer ...
10 sep 2010 13:47
Volgens Morgan begint de Europese/ROW uitvoering steeds met WPOZZZ91...
De US-uitvoeringen: WPOAB... en WPOEB...
De door jou genoemde WPOZBO91 zie ik niet in het lijstje staan; goed afgelezen?
ZB wordt niet genoemd, AB is een US Coupé.
WPOABO910GS120292 is volgens Morgan idd. een 1986 US 3.2 Coupé
Laatst bijgewerkt door
Airhead op 10 sep 2010 13:58, in totaal 3 keer bewerkt.
10 sep 2010 14:12
Dat chassis nr bestaat niet :
http://www.elferhelfer.deWel is het vaak dat bij usa imports de stickers en raam vin nrs beginnen met wpoa...
Terwijl het ingeslagen vin nr dus die onder voorklep wel gewoon wpozzz is ,heb dit nu reeds 3 x gezien ,bij geimporteerde 911 cabriolets uit USA.
ik heb het vinnr dat u hierboven noemt nooit eerder gezien ,en het kan niet kloppen in mijn optiek.
suc6
10 sep 2010 15:53
blijkt intussen nu ook dat het VIN nummer WPOABO910GS120292 moet zijn, snelle controle leert me dat deze een salvage title gehad heeft. heeft iemand van jullie al eens zo'n rapport opgevraagd ?
een 86 is toch wel al een goede versie van de 3.2 wel nog met de 915 bak
K.
10 sep 2010 15:55
Heb geen ervaring met het opvargen van zulke rapporten.
1986 met de 915 bak is de snelste 3.2; nooit verkeerd dus.
10 sep 2010 16:06
Is inderdaad een 911 3.2 coupe met 915 bak en katalysator.
Motor nummer moet beginnen met 64G gevolgd door 4 cijfers.
10 sep 2010 16:15
Een 3.2 coupé uit 1986 is inderdaad de snelste 3.2 en de beste Porsche allertijden!
Jammer alleen dat het een kat uitvoering is... Hebben net wat PK's minder... Al geloof ik niet dat je dat meteen zult merken.
Mijn advies: kopen (en daarna lekker gaan rijden!)
p.s. Met de natte omstandigheden is het extra leuk om in een auto zonder technische hulpmiddelen te rijden... Je banden slijten er wel van geloof ik
10 sep 2010 16:16
Marc schreef:...beste Porsche allertijden!...
10 sep 2010 16:32
wat snap je niet
10 sep 2010 23:55
Uhm dat deze een KAT. heeft dat merk je dus wel direkt .........
Trekt minder goed door dan een met 231 pk.
Ik raad aaan een 3,2 zonder KAT. te kopen.
11 sep 2010 23:14
Marc schreef:p.s. Met de natte omstandigheden is het extra leuk om in een auto zonder technische hulpmiddelen te rijden... Je banden slijten er wel van geloof ik

Dat waren mijn woorden gisterenmiddag. Inderdaad lekker glijden met de Porsche over het natte asfalt
Nou had ik gisterenavond een ploegentijdrit (wielrennen). Het zal wel met het driften van eerder op de dag te maken hebben. Maar op de racefiets ging het driften wat minder... Met een valpartij tot gevolg.
moraal van het verhaal; Gassen met die Porsche!
11 sep 2010 23:19
@Porscheboy ... lijkt me een aardige reply voor de TS
11 sep 2010 23:45
Als de auto verder goed is en je bevalt: Kopen!
Een lege kat demper kost nog geen 200 euro..................
Overigens zul je die 13 pk verschil niet huiveringwekkend vinden.
SC
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.