06 okt 2010 21:21
06 okt 2010 21:24
06 okt 2010 21:25
06 okt 2010 21:37
06 okt 2010 21:40
06 okt 2010 21:47
06 okt 2010 21:49
blaauw schreef:Ondanks de op dit forum veel gevoerde discussies over de kwaliteit van de 996 en dan met name de 3.4 moet ik hier opmerken dat dit de afgelopen jaren gewoon een fijne auto is gebleken zonder de noodzakelijkheid van een ruilmotor en/of revisies.
06 okt 2010 22:12
06 okt 2010 22:28
06 okt 2010 23:50
07 okt 2010 1:11
07 okt 2010 1:36
Waarom niet"blauw"danblaauw schreef: Mijn nieuwe Porsche wordt waarschijnlijk ook weer wit met rood, oranje, geel of groen als alternatief.
07 okt 2010 13:19
blaauw schreef:Ondanks de op dit forum veel gevoerde discussies over de kwaliteit van de 996 en dan met name de 3.4 moet ik hier opmerken dat dit de afgelopen jaren gewoon een fijne auto is gebleken zonder de noodzakelijkheid van een ruilmotor en/of revisies.
07 okt 2010 13:23
Paul II schreef:De reden voor het probleemloze aspect is dat het een heel ander blok is
07 okt 2010 15:32
07 okt 2010 15:47
07 okt 2010 15:57
07 okt 2010 16:10
07 okt 2010 16:43
07 okt 2010 16:47
07 okt 2010 16:50
07 okt 2010 16:51
blaauw schreef:Te koop mijn mooie in concoursstaat verkerende Porsche 911 GT3 look (origineel), .....
07 okt 2010 16:59
brian951 schreef:Wel vreemd dat een 996 3.4 met `spoilerpakket` de handen op elkaar krijgt terwijl bijvoorbeeld een SC-tje of 3.2 met 964 upgrade direct afgefakkeld wordt... waarin zit dat verschil?
07 okt 2010 17:09
brian951 schreef:Wel vreemd dat een 996 3.4 met `spoilerpakket` de handen op elkaar krijgt terwijl bijvoorbeeld een SC-tje of 3.2 met 964 upgrade direct afgefakkeld wordt... waarin zit dat verschil?
07 okt 2010 18:48