21 dec 2010 16:54
21 dec 2010 17:07
21 dec 2010 17:16
21 dec 2010 17:21
21 dec 2010 18:26
21 dec 2010 18:47
21 dec 2010 19:23
21 dec 2010 22:38
Olaf schreef:Nope .. 'n Toyota
22 dec 2010 16:45
22 dec 2010 21:25
22 dec 2010 21:29
22 dec 2010 21:30
22 dec 2010 23:37
23 dec 2010 23:27
23 dec 2010 23:29
24 dec 2010 1:45
24 dec 2010 10:18
steef schreef: Prijzen zakken toch wel als een kaartenhuis in elkaar, niet iedereen heeft dat nog in de gaten, maar alles van na 1986 lijkt 'finito'
24 dec 2010 13:48
24 dec 2010 14:02
24 dec 2010 14:09
24 dec 2010 14:19
TD (zonder I) schreef:steef schreef: Prijzen zakken toch wel als een kaartenhuis in elkaar, niet iedereen heeft dat nog in de gaten, maar alles van na 1986 lijkt 'finito'
Deel je mening niet tav de luchtgekoelde meuk.
Als ik op de site van wolbert kijk verkoopt hij voldoende 964 jes voor straffe prijzen, zelfs eentje die 36,5 k moest kosten. 500E had een 964 cabrio staan met weinig kilometers voor 40 k, ook weg. Wolbert heeft een 993 staan voor 43,5k, gereserveerd. Targa florio heeft een 993s staan op gereserveerd, vraagprijs 55 k.
Ik weet wel dat dit de bovenkant van de markt is, maar goede luchtkoelers in courante kleurstellingen blijven interessant. De liefhebber wil daar best iets meer voor betalen en dat zie je aan bovenstaande auto's.
24 dec 2010 15:09
29 dec 2010 1:10
12 jan 2011 19:20
12 jan 2011 22:39