Wegens aanschaf van 993 C4S (
viewtopic.php?f=11&t=30440) gaat mijn zeer geliefde Cayman S in de verkoop. Ik heb er 4 jaar een prachtige tijd mee gehad en zal hem vreselijk missen. De Cayman S gaat bij Porsche Service Centrum Twente in de consignatie verkoop zodra de 993 er is. PSCT zal er nieuwe banden op zetten (nu nog circa 4,5 mm) en wat steenslag laten bijwerken waardoor hij inclusief hun marge een aanzienlijk hogere prijs zal hebben dan wat ik er voor wil hebben. Het duurt nog enkele weken voordat mijn 993 waardoor het voor een eventuele koper gunstiger is de auto nu prive van mij te kopen. Ik wil jullie deze buitenkans

dan ook niet onthouden:
- Type:
Porsche Cayman S in perfecte staat
- Bouwjaar: April 2006, gekocht bij Porsche Centrum Leusden (Nederlandse auto)
- Kleur: Zilver Metalic
- Interieur: Zwart Leder
- Kilometerstand: 150.700 (enkel zakelijke snelweg kilometers)
- Onderhoud: Altijd op tijd alle onderhoud gehad.
Gisteren heeft hij zijn laatste 150K grote beurt gehad bij Porsche Service Centrum Twente!
- Historie: Volledig gedocumenteerd, alle facturen aanwezig en vanzelfsprekend het boekje netjes afgestempeld.
- Garantie: na afloop van fabrieksgarantie heb ik deze verlengd met
Porsche Approved garantie. Deze heeft hij nog steeds en kan indien jaarlijks worden verlengd (geen enkel risico dus)
- Schade: Buiten een kras op het RV scherm nooit iets gehad. (Ik zag bij het wegrijden een paaltje niet dat er al 10 jaar staat

) Deze schade is bij Porsche Service Centrum Twente vakkundig gerepareerd (nieuw scherm)
- Opties: Handgeschakeld, Leder, Xenon, Audio Pakket, PCM DVD navigatie, Boxer S velgen, Clima, Elektrische verstelbare en verwarmde sportstoelen, Regenspakket, etc. etc.
- Bijzonderheden: KW V3 Inox Gewindefahrwerk (volledig instelbaar). Originele dempers (nagenoeg ongebruikt worden meegeleverd)
- Prijs:
32.950 Euro (LET OP, als hij straks bij PSCT staat zal dit zeker 5 - 7K meer zijn)
- Bijlagen
-

-

-

Laatst bijgewerkt door
mac_nl op 27 feb 2011 17:55, in totaal 4 keer bewerkt.