Te koop wegens aanschaf 993. Porsche 911 3.2 Carrera 1986 met 915 versnellingsbak. Volledig gedocumenteerd en Porsche dealer onderhouden.(Zeldzame) details:
- 1986 – het laatse belastingvrije bouwjaar. Auto is sinds februari belastingvrij.
- KM stand 180.000. Volledige historie aanwezig.
- Chassisnummer: WPOZZZ91ZGS102631
- Donkerblauw met zwart halfleer en krijtstreep stof interieur
- Schuifdak
- Originele 16” (bredere van de 930 turbo) Fuchs velgen
- Volledig met leer afgezet tapijt in de kofferbak
- Lederen dashboard
Verder met
- Originele vloermatten, voor en achter.
- Originele gereedschapsset, bandenpomp, verbandtrommel, gevarendriehoek
- Originele Blaupunkt ‘ Heidelberg’ casettespeler met CD wisselaar
De Porsche is de laatste 8 jaar door Porsche centrum Gelderland onderhouden. Ik heb bijna 15.000 euro in de auto geinvesteerd in de afgelopen 3 jaar om hem helemaal perfect te houden. Voorbezitters hebben hetzelfde gedaan (ik heb de auto van een Porsche forum lid gekocht die hem voor mij 5 jaar heeft gehad). Alle rekeningen zijn voorhanden - evenals originele boekjes.
Hij is zojuist terug van Porsche centrum Gelderland waar voor c.a. 5000 euro de achterremmen zijn gereviseerd, voor ook nieuwe schijven en blokken, nieuwe rotor en verdelerkap, grote beurt en nieuwe APK. 2000 km geleden zijn er 4 nieuwe schokbrekers (origineel Boge) en 4 nieuwe Contisport Sportcontact banden op gekomen.
Alle keuringen toegestaan mits koop in principe overeen gekomen. Ik heb een goed beeld van de staat van de auto en eventueel kan de historie van de auto bij de garage worden nagevraagd. Er zijn een paar aandachtspunten:
1. Linker deurrubber moet worden vervangen
2. Bijrijderskant moet een nieuw slot in (200 Euro bij de dealer)
3. Auto heeft een steenslag plek onder linker koplamp
Prijs is 22.500. Voor foto's zie marktplaats.
http://auto.marktplaats.nl/porsche/4381 ... ind=5&fs=1