Beste Allemaal,
Na wijs beraad hebben wij besloten onze 964 C4 uit 1992 in te ruilen op een andere auto. Echter gezien het feit dat ik een liefhebber ben en haar het liefst weer bij een liefhebber terecht laat komen biedt ik haar hier aan voor de inruilwaarde die ik ga ontvangen. Dit is ook de reden waarom deze maar tot en met woensdag in de verkoop staat.
Type: Porsche 911 964 Carrera 4
Bouwjaar: 1992
Kleur: Nachtblauw
Interieur: Grijs volleder
Kilometerstand: 163.500
Historie: Facturen compleet vanaf 2002 (invoer in nl. voor mij)
In 2002 is de auto ingevoerd uit D'land voor mij. Ik ben dan ook enige eigenaar sinds de auto in nederland is. Nieuw boekje aangevraagd in Duitsland en opgebouwd met historie vanaf dan. Rekeningen tot en met heden aanwezig.
Auto heeft bij 130.800 een complete motorrevisie gehad bij Car Care Soest.
In maart van dit jaar is de APK gedaan waarbij de schokbrekers voor zijn vervangen.
Bij de auto wordt geleverd; ook witte set knippers, originiele blauwpunt radio en middenbakje voor cassettes. Gereedschapsset is compleet en ook het "verbandkissen" is nieuw aanwezig.
Wat moet er gebeuren aan de auto?
Reset bij de dealer op 4 wiel aandrijving (werk wel maar bij vervanging van schokbrekers waarschijnlijk olie op de sensor gekomen waardoor melding komt)
is gemaakt Reset bij dealer op airbag bestuurder (werk wel en blijft na reset vaak tijd uit, ook deze werkt dus wel)
is gemaaktEr zit een klein roestplekje op het voor spatscherm aan de bovenkant van de bagageklep.
Van de week met het mooie weer kwam ik er verder achter dat de schakelaar van het linkerraam niet meer werkt.
is gemaaktOp een paar kleine verbeter zaken na dus een mooie complete 964 die weg gaat wegens het weinige gebruik. Hierdoor is de 964 tot garage koningin bevorderd de laatste jaren (vanaf 2006)
Serieus geinteresseerden kunnen P Verkuylen bellen op: 073 - 5493370
Met vriendelijke groet,
Nynke
Laatst bijgewerkt door
Nynke op 21 apr 2011 22:45, in totaal 1 keer bewerkt.