Vanwege ik wel erg gecharmeerd ben van de 993 Cabrio biedt ik hierbij via deze weg mijn 911 3.2 Cabrio hier te koop aan.
Ik moet wel toegeven dat ik een tijd lang aan het twijvelen ben geweest maar dat de droom van een 993 Cabrio mij ook niet loslaat. Nu een medeforummer mij de laatste tijd heeft getriggerd voor een evt verkoop heb ik hierbij dan ook maar eens de knoop doorgehakt....
Het gaat dus om een 3.2 Cabrio uit 1987.
* Europese uitvoering
* G50 versnellingsbak
* Kleur: Steinblau met blauw lederen Turbo interieur. De lak is grotendeels origineel.
* Geen roest aanwezig.
* pl. min 156 DKm gelopen.
* Ongevalvrij.
* Historie/vorige eigenaren grotendeels bekend (Via dit forum 3 jaar geleden gekocht).
* Boekjes aanwezig en facturen vanaf tientalle jaren terug. Helaas zijn de boekjes niet helemaal afgestempeld.
* Is altijd goed onderhouden en beurtenintervallen zijn steeds netjes aangehouden.
* Zelf ben ik altijd met mijn onderhoud bij Renntech in Steenwijk.
* Volgens mij de originele Radio / Casette.
* Originele 16" Fuchs velgen in de blauwe kleur.
* Stoelen electrisch en verwarmd.
* Klasse 3 alarm.(Geen geldig certificaat)
* Electrische cabrioletkap welke 3 jaar geleden is vernieuwd.
* 3 jaar geleden is het volledige interieur opnieuw bekleed bij ROVAKO en tevens zijn de rubbers vervangen.
* Alle keuringen toegestaan.
Taxatiewaarde van 2008 27.500 euro.
Een grote beurt stond eigenlijk pas aan het einde van het seizoen ingepland en is nog niet uitgevoerd.
Minpuntjes:
*Steenslag op bumper en op de voorklep
*Een witte vlek in de hoek van het raam (tussen de glaslagen) als je op het forum in mijn album kijkt kun je het zien op de foto waar de auto voor mijn heg staat. (Bijrijderkant in de hoek)
*krasjes op de achterschermen en steenslag op de voorklep die weggewerkt zijn met een lakstift.
*Verwarming voor de bestuurdersstoel kort geleden laten afsluiten vanwege een sluiting. (De electrische bediening voor het verstellen is nog intact)
* Kort geleden heb ik achter nieuwe banden (Michelin ipv Continental) laten zetten en zijn de velgen gericht.(Vanwege een trilling). De trilling is minder geworden maar nog wel enigzins aanwezig.
Kortom een eerlijke Porsche en zover ik van de prestaties uit kan gaan een hele gezonde auto met wel hier en daar enige gebruikerssporen.
Vraagprijs 25.000