Ivm aanschaf 996 cabrio bied ik mijn prachtige 964 uit 1991 aan (model 92)
De auto is altijd keurig en met liefde onderhouden door Carreric, Porsche Oss en Car service Visser. De historie en eigenaren zijn hier allen bekend doordat er nergens op werd bezuinigd. De auto is zeer compleet: - Vol leer - Schuifdak - Airco - Airbags - Elektrisch verstelbare spiegels - Cupvelgen/spiegels - Type 2 met fabrieksaf modificaties - Versnellingsbak is goed - Geen olielekkages - Geen verborgen gebreken Auto is nog heel compleet met alle orginele bijzaken als Porsche bandenspanningmeter, verbanddoos en gereedschap. Rekeningen ter inzage beschikbaar. Geen schade auto. Nieuwe banden. Auto staat in garage (wel zo handig in Amsterdam). Kortom prachtige auto voor de 964 liefhebber. Aankoopkeuring uiteraard toegestaan. Bel me gerust of kom langs voor bezichtiging.
KM stand: 192.242
Ik heb de auto ongeveer 5 jaar in mijn bezit. Ik ga die heerlijke roggel wel missen van die luchtgekoelde 3,6...
Verkoopprijs € 22.000
Voor verdere info kan je me gerust bellen op telefoonnummer: 0643270598. Je kan ook Robert Visser bellen van Car Service Visser over de staat van de auto. Hij is erg gesteld op mijn 964.
- Bijlagen
-
-
Laatst bijgewerkt door
Cash op 15 sep 2011 20:21, in totaal 1 keer bewerkt.