Jongens, tis tijd voor iets anders. Ben nog steeds verliefd op die wagen maar iets anders is ook wel eens leuk. wat weet ik nog niet.
Maar mn Gemballa is te koop. De enige échte 750 pk Gemballa met 1185Nm koppel in Nederland. 0-100:4sec en 0-200:11sec
In februari 2012 nog helemaal onder handen genomen door Gemballa GmbH zelf. Alles is vernieuwd en aangepast. Aangepaste versnellingsbak, nieuwe cilinders en zuigers, 2 nieuwe turbo´s enz.
Onderhoudsboekje en verklaring van Gemballa service zit erbij. Dubbele set 22" Gemballa wielen (1 set met zomerbanden en 1 set met winterbanden), 315 x 30. Speciale custom made remschijven van Gemballa door Brembo gemaakt: 425mm. Gemballa interieur: extra schakelknoppen op stuur, Witte Gemballa klokjes, enz.
10DVD wisselaar met schermen achterin, draadloze koptelefoons, 220v Gameconsole aansluiting, Bose surround system, schuifdak, GPS, Bluetooth carkit, automatische trekhaar (maar die wil je niet gebruiken, duh)
Tis een knalbeest, maar na 4 jaar wil ik wel weer eens iets anders. Gemballa maakt me gek met de nieuwe versies...
Guys, alleen voor serieuze belangstellenden. Ter info: voor 50.000 heb je m in ieder geval niet. Dus alleen serieuze mensen graag.
Als je interesse hebt, mail me dan even:
mboyer@sott.nl