Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
28 dec 2012 17:02
iemand bekent met de 996 carrera 4 cabriolet met kenteken 31-JS-TL welke bij
http://www.autobedrijfkolmsberg.nl te koop staat?
Op internet kom ik wel tegen dat hij in mei 2011 bij bva-auctions geveild is.
Meningen zijn welkom!
Rob
28 dec 2012 17:07
In zo'n geval is het belangrijk dat er historie over het onderhoud bekend is. Degene die van de veiling kocht, heeft hem dus al weer weggedaan. Verder is het een import auto.
Een goede AKK (aankoopkeuring) is wel belangrijk. Nadeel van de 4WD is een kleinere begageruimte.
28 dec 2012 19:56
Ik zou door sparen voor een 3.6 motor. Die zijn er al onder de 30K en staan hier ook te koop aangeboden.
28 dec 2012 22:12
Opzich een knappe wagen met een 'goede' prijs/kwaliteits verhouding.. (mits de historie bekend is en NAP?)
Op de foto's afgaande zeg ik redelijk... gewoon even gaan kijken, rijden, praten en wellicht een AKK bij interesse!
28 dec 2012 22:28
Ik hoorde hem van de week nog door de winkelstraat rijden, en het geluidje is
Eigenaar van de garage rijdt er zelf mee sinds zomer 2012.
gewoon akk doen en genieten maar
29 dec 2012 12:37
svenaircooled schreef:Ik hoorde hem van de week nog door de winkelstraat rijden, en het geluidje is
Je woont dus waarschijnlijk ook in Dinteloord. Volgens mij is het een kleine garage. Staat hij goed bekend?
29 dec 2012 12:59
Robbeersma schreef:svenaircooled schreef:Ik hoorde hem van de week nog door de winkelstraat rijden, en het geluidje is
Je woont dus waarschijnlijk ook in Dinteloord. Volgens mij is het een kleine garage. Staat hij goed bekend?
Dat is wel een goede garage, maar akk/keuren bij bv rennsport breda of porsche rotterdam zou ik altijd doen.
29 dec 2012 17:18
Ik zou ook zeggen... ga eens kijken, stukje rijden en als je gevoel zegt dit is wel wat voor mij.. dan een akk laten uitvoeren.
Auto heeft vele opties zoals ik gezien heb en hier kun je aankomend voorjaar best mee voorkomen
15 jun 2013 13:37
Staat nu bij Wesley Heeren auto's in Rucphen. Prijs wel verlaagd.
Echt niemand bekend met deze auto?