Beste Forummers,
Na acht jaar gaat mijn Porsche 911 in de etalage. Niet omdat ik hem beu ben maar omdat er een ander project lonkt.
Voor details, zie mijn advertentie met wat features en de meest recente foto's op [i]een bekende autosite[/i] Hieronder een tilkje op de vingers gehad van een moderator, begrijpelijk eigenlijk) Volledige tekst alhier:
[i]Porsche 911 S 1975, de laatste met de smalle koets
Hierbij bied ik aan, mijn haast onberispelijke Porsche 911S. De auto staat 8 jaar en slechts 17.000 kilometer op mijn naam en heeft uitstekend stalling en onderhoud gehad. Een paar kenmerken:
Matching numbers.
Roestvrij.
Motorrevisie (€ 8000) in 2003.
RVS uitlaat en kachelpotten.
Lak, kupferbraun metallic, in uitstekende staat.
Nieuw tapijt.
Lederen bekleding.
Schuifdak.
Fuchs velgen.
Originele Blaupunkt Bamberg radio-cassette speler.
Veel onderhoud en (preventief) werk gedaan, zoals dynamo, injectoren, mengverdeler, warmloopregelaar, ontstekingsmodule, schokbrekers, rubbers, gasdempers, accu, kettingspanners, remrevisie etc.
De opgegeven kilometerstand is de afgelezen stand. Dit zijn hoogstwaarschijnlijk de kilometers na invoer (1994) uit de US.
De auto loopt uitstekend. Dit is echt nog de rauwe, brullende Porsche die onlangs nog 170 van de 165 pk eruit wist te persen op de rollenbank. Een vitaal baasje dus.
[/i]
Ik ben altijd bereid een toelichting te geven aan de ware liefhebber.
Laatst bijgewerkt door
germenso op 10 mei 2013 18:37, in totaal 3 keer bewerkt.