Na lang twijfelen toch maar besloten na bijna 5 jaar mijn waanzinnig mooie Boxster te verkopen. Ik wil toch een stapje maken naar een 911! Maar wat moet je nou vragen voor een wagen als mijn Boxster?? De prijzen variëren heel erg en de staat van de wagen is natuurlijk erg belangrijk!! Gezien wat ik erin heb gestopt en welke dure te verwachten reparaties ik al heb uit laten voeren gaat deze Boxster niet voor weinig de deur uit. De nieuwe eigenaar kan jaren genieten en hoeft niet bang te zijn dat er nog hoge kosten komen!! Je weet dus dat je een goede betrouwbare wagen hebt gekocht!! Mijn Boxster is bij de meesten Forumers bekend!!!!
De Boxster is te koop voor
€ 10.500,-
Gegevens Porsche Boxster- Type: Boxster 986 2.5
- Kleur zwart met het zeldzame zacht groene/zwart interieur. Duurste kleur optie!
- Leeftijd: 1997
- Kenteken: 03-ZB-TK
- KM stand: 173000
Gekocht van een bekende Nederlander en de wagen nu bijna 5 jaar in mijn bezit. Ik ben de derde eigenaar. Gegevens van de vorige eigenaren zijn mij bekend!
Gebruik de wagen alleen voor de hobby in de weekenden
Wagen staat altijd in de garage! Niet roker auto!
Staat van de wagen:Ik heb heel veel in deze wagen geïnvesteerd (+/- 10000 Euro) en hij is nog steeds in een erg goede en nette staat. Zowel het koetswerk als interieur verkeren in erg nette staat. Ik ben een echte Porsche liefhebber en erg zuinig op mijn wagen. Alleen wat steenslag aan de voorkant en wat kleine gebruik spoortje natuurlijk!
De wagen is al altijd in onderhoud bij Koen Exclusief in Heteren en alle boekjes stempels enz. zijn compleet. Ik heb ook een map met alle facturen van de modificaties, upgrades, reparaties en onderhoudsbeurten!!
Motor:
De motor is er vorig jaar ( 5000 km terug) uit geweest en heeft groot onderhoud gehad. Wat is er allemaal gedaan:- Nokkenassteller vervangen, deze bleef vast zitten.
- Krukaskering vervangen.
- Koppeling vervangen.
- Alle pakkingen boxer motor en kunststof bussen vervangen.
- Distributie ketting vervangen.
De hoge verwachte kosten die je gaat krijgen rond deze leeftijd heb ik dus gehad.
Olie verbruik 1 liter op 10000 km. Dus compressie nog uitstekend!!
Motor is nu in perfecte staat!Welke reparaties gedaan:- Waterpomp vervangen.
- Alle radiateurs zijn vervangen, 2x voor koel systeem en 2x voor airco!
- Remschijven voor en remblokken voor en achter zijn vervangen.
- Nieuwe accu geplaatst.
- Stabilisatoren achter vervangen.
- Contact slot vervangen.
- Voorruit vervangen.[album][album][/album][/album]
Welke upgrades, modificaties gedaan:- Achterlichten vervangen voor Leds en knipperlichten white!
- Wagen 3cm verlaagd met Merweder verenset.
- 10 J en 8.5 J Carrera 2 996 18 inch velgen geplaatst met banden maten 265 achter en 225 voor. Nog in goede staat!!
- Uitlaat gemodificeerd. Meer vermogen en een pracht van een geluid! Bekend bij Forumers!!
- Fabspeed intake luchtinlaat gemonteerd op de motor! Meer vermogen en waanzinnig mooi geluid i.c.m. de uitlaat!!
Hier wat foto's: 

Meer foto's in mijn album!!!!!!