13 feb 2014 21:52
13 feb 2014 22:21
13 feb 2014 22:28
13 feb 2014 22:36
13 feb 2014 23:53
14 feb 2014 1:49
14 feb 2014 8:38
14 feb 2014 8:50
14 feb 2014 11:23
14 feb 2014 12:22
15 feb 2014 2:09
15 feb 2014 12:14
15 feb 2014 15:34
15 feb 2014 18:52
15 feb 2014 19:27
15 feb 2014 23:29
16 feb 2014 11:10
ps schreef:... hoewel ik bijna een dag onderweg was en net voor aankomst een Geschwindigkeitskontrollewagen met 180/130 ingehaald had...... Had geen idee dat die jongens in 6 jaar oude 5-series rondrijden en ook nog slingerend terugstuurden toen ik voorbij kwam, omdat ze net wilden gaan inhalen zonder te kijken
Er had n belletje moeten gaan rinkelen toen ze na een km of wat opeens achter me zaten, maar ik dacht dat ie wat geirriteerd was omdat ie van me geschrokken was. 39 te hard na aftrek, dat is 120 € plus 25€ Gebuehr. Ik dacht nog, is de moeite waard, ik ben wel wat anders gewend!
16 feb 2014 14:03
16 feb 2014 14:56
17 feb 2014 18:51
ps schreef:Ben de auto deze week gaan bekijken.
Is overgespoten. Met name de rechterdeur beviel me niet, zat r erg slecht in (gapende onderkant). Was denk ik ook niet de oorspronkelijke deur want spiegel zat op de gewone plek (RP's hadden een engelse deur met dito spiegel). Vervalst stempelboekje (993), met een nagemaakte typesticker, hetgeen Botz ook meteen meldde toen ie zag dat ik er ietwat in thuis ben. hij twijfelde zelf ook aan de km stand. Niet de juiste zonnekleppen, enfin alles gewoon standaard gemaakt, inc typeaanduiding op de motorklep.
Is wel een echte Alex, heb een kopie van het oude NL-kenteken FD SJ 18 meegenomen; kopiebrief van Porsche Duitsland gezien met authenticiteitsbevestiging. Sticker onder de klep zag er origineel uit en had de juiste codes. Zou ook matching numbers zijn volgens Botz, maar geen bevestiging gezien.
Botz weet eigenlijk erg weinig van deze autos, helaas wel wat ze waard zijn
Had m 2 weken geleden gezien voor 42.964€, maar vorige week ging ie naar de 50k€.
Niet gereden want ik had r geen zin meer in toen ik m zag, heb je zo wel eens , hoewel ik bijna een dag onderweg was en net voor aankomst een Geschwindigkeitskontrollewagen met 180/130 ingehaald had...... Had geen idee dat die jongens in 6 jaar oude 5-series rondrijden en ook nog slingerend terugstuurden toen ik voorbij kwam, omdat ze net wilden gaan inhalen zonder te kijken
Er had n belletje moeten gaan rinkelen toen ze na een km of wat opeens achter me zaten, maar ik dacht dat ie wat geirriteerd was omdat ie van me geschrokken was. 39 te hard na aftrek, dat is 120 € plus 25€ Gebuehr. Ik dacht nog, is de moeite waard, ik ben wel wat anders gewend!
Botz had trouwens wel een hele mooie 993c2 staan die was omgebouwd naar een GT2. 40k€ aan rekeningen gezien voor de originele P onderdelen. Auto komt van de Gallerie in Brummen, staan nog op NL papieren. import via TUV kost m teveel (door modificaties hebben alle onderdelen afzonderlijk een Gutachten nodig, zou m 5k€ kosten), zoekt n koper in NL. Behalve t stuur dat mij niet zou bevallen zag t allemaal erg mooi uit. Ik vind de geclaimde PK's wat onwaarschijnlijk, maar goed, kan eenvoudig getest worden.
Wie-o-wie?
17 feb 2014 19:04
nur für Sammler + Kenner
17 feb 2014 22:52
Jaco schreef:ps schreef:Ben de auto deze week gaan bekijken.
Is overgespoten. Met name de rechterdeur beviel me niet, zat r erg slecht in (gapende onderkant). Was denk ik ook niet de oorspronkelijke deur want spiegel zat op de gewone plek (RP's hadden een engelse deur met dito spiegel). Vervalst stempelboekje (993), met een nagemaakte typesticker, hetgeen Botz ook meteen meldde toen ie zag dat ik er ietwat in thuis ben. hij twijfelde zelf ook aan de km stand. Niet de juiste zonnekleppen, enfin alles gewoon standaard gemaakt, inc typeaanduiding op de motorklep.
Is wel een echte Alex, heb een kopie van het oude NL-kenteken FD SJ 18 meegenomen; kopiebrief van Porsche Duitsland gezien met authenticiteitsbevestiging. Sticker onder de klep zag er origineel uit en had de juiste codes. Zou ook matching numbers zijn volgens Botz, maar geen bevestiging gezien.
Botz weet eigenlijk erg weinig van deze autos, helaas wel wat ze waard zijn
Had m 2 weken geleden gezien voor 42.964€, maar vorige week ging ie naar de 50k€.
Niet gereden want ik had r geen zin meer in toen ik m zag, heb je zo wel eens , hoewel ik bijna een dag onderweg was en net voor aankomst een Geschwindigkeitskontrollewagen met 180/130 ingehaald had...... Had geen idee dat die jongens in 6 jaar oude 5-series rondrijden en ook nog slingerend terugstuurden toen ik voorbij kwam, omdat ze net wilden gaan inhalen zonder te kijken
Er had n belletje moeten gaan rinkelen toen ze na een km of wat opeens achter me zaten, maar ik dacht dat ie wat geirriteerd was omdat ie van me geschrokken was. 39 te hard na aftrek, dat is 120 € plus 25€ Gebuehr. Ik dacht nog, is de moeite waard, ik ben wel wat anders gewend!
Botz had trouwens wel een hele mooie 993c2 staan die was omgebouwd naar een GT2. 40k€ aan rekeningen gezien voor de originele P onderdelen. Auto komt van de Gallerie in Brummen, staan nog op NL papieren. import via TUV kost m teveel (door modificaties hebben alle onderdelen afzonderlijk een Gutachten nodig, zou m 5k€ kosten), zoekt n koper in NL. Behalve t stuur dat mij niet zou bevallen zag t allemaal erg mooi uit. Ik vind de geclaimde PK's wat onwaarschijnlijk, maar goed, kan eenvoudig getest worden.
Wie-o-wie?
Hee, das mn ex! Heeft ie toch aan tijdreizen gedaan gezien de km-stand........... Had hem ook nooit weg moeten doen.....
17 feb 2014 23:48
17 feb 2014 23:51
09 apr 2015 15:02