Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
14 apr 2014 12:14
Volgens mij is die niet gebouwd door Lammertink, maar geïmporteerd door Lammertink...
Is volgens mij een 'Vintage'...
Is wel een mooi ding, ja...
14 apr 2014 13:05
Beide is waar, chassis en carrosserie komen uit Amerika. Lammertink heeft de afbouw gedaan. Het is idd een Vintage en geen halfbakken knutsel geval.
14 apr 2014 13:13
Is toch 1600cc en geen 1.9 zoals in de kopregel?
14 apr 2014 13:34
Is een openingsbedrag van 21.900,- niet wat hoog?
14 apr 2014 13:38
Heeft Lammertink de afbouw gedaan?
Kan mij dat niet voorstellen. Lammertink zet in NL de puntjes op de i, die puntjes missen hier m.i. In de motorruimte.
14 apr 2014 13:57
Nieuw zijn ze vanaf 30k. Deze heeft minmaal 35k gekost denk ik en pas 4000 km gereden in de afgelopen 5 jaar.
14 apr 2014 14:17
Hans44 schreef:Deze heeft minmaal 35k gekost denk ik
Op basis waarvan?
op de site van Lammertink kost een Speedster met 1.915 cc € 30.500,-
site Lammertink schreef:Deze auto betreft een Porsche 356 Speedster, een met veel zorg gebouwde replica van het merk Vintage. De auto is tot in extreem detail gelijk aan het origineel en beschikt over zeer mooie pasnaden. Lammertink Classics bouwt deze auto's totaal naar uw wens. Bouwjaren tot en met 1970, wegenbelasting vrij en geleverd met blauwe kentekenplaten. Deze auto beschikt over de volgende extra's: 1915cc motor met 90 pk en dubbele carburateurs, een 4 versnellingsbak met 3.88 (kortere) overbrenging, Schijfremmen voor, Trommelremmen achter, Reflectors 2x, Bumper Guards, 5 gaats chroome wielen met witte vlakken op de banden, Kofferbak bekleding, Europesche verlichting en Km teller.
16 apr 2014 22:28
Deze heeft 120 pk volgens RDW dus zal wel wat meer gekost hebben
17 apr 2014 8:27
Hans44 schreef:Deze heeft 120 pk volgens RDW dus zal wel wat meer gekost hebben
Ik weet niet waar je dat leest maar met de carburateurs die er nu opzitten is zonder verdere high tech tuning die 120 pk niet mogelijk.
Vintage monteert standaard scat motoren zonder veel poespas dus 90 pk lijkt mij realistischer. In 2009 lagen de importprijzen een stuk lager dan nu en zal deze auto rond de 28 K nieuw hebben gekost.
17 apr 2014 9:59
Wellicht bij de opgave PK met KW verward? Komt het aardig overeen.
20 apr 2014 15:59
Vergeet niet dat er nog 16% veilingkosten bij komen gevolgd door 21% btw.
20 apr 2014 16:05
Wel even goed lezen:
Opgeld voor deze veiling: 9% en het is een marge auto, dus alleen btw over het opgeld waardoor het 10,89% wordt
21 apr 2014 22:25
Dit is zijn broertje zo te zien, al ziet die van BVA er wel erg stoffig uit onder de motorkap.
Maar lijkt me eenzelfde auto.
Erg leuk, maar wel behoorlijke prijzen.
http://link.marktplaats.nl/m715335040
22 apr 2014 9:07
roondejong schreef:Hans44 schreef:Deze heeft 120 pk volgens RDW dus zal wel wat meer gekost hebben
Ik weet niet waar je dat leest maar met de carburateurs die er nu opzitten is zonder verdere high tech tuning die 120 pk niet mogelijk.
Vintage monteert standaard scat motoren zonder veel poespas dus 90 pk lijkt mij realistischer. In 2009 lagen de importprijzen een stuk lager dan nu en zal deze auto rond de 28 K nieuw hebben gekost.
Als ik kijk naar die carburateurs zal 70 pk nog veel zijn. Het zijn enkele Solexen of Empi's/Brosal, en niet eens dubbele Webers 36 of 40IDF. Bij de dubbele Webers moet je al je best doen om aan 90 pk te komen met een 1915cc die heel tam getuned is. Verdeler zal (hopelijk) wel een 009 zijn anders loopt ie niet fatsoenlijk met dubbele carb's.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.