Beste forummers,
Bij deze bied ik met heel veel spijt mijn 996 4s te koop aan.
(Belgische wagen !!!)
Ik heb onlangs een nieuwe zaak opgestart waardoor ik enkele voertuigen heb moeten bijkopen en bijgevolg heb ik :
1. Totaal geen tijd meer om nog met dit prachtig voertuig te rijden (werk 7 op 7 nu)
2. Totaal geen plaats meer om ze allemaal te zetten (kan geen garages blijven bij huren)
De prijs valt nog licht te bespreken maar ik ga hem zeker NIET weg geven ! :what:
Graag voor meer info een mailtje naar....
Te koop : Porsche 996 4S Tiptronic Full Option
Bj.: Juli 2002
Kleur: Arctic Silver / Bruin leder
Km: 127.500
Prijs: 26.000,- €
(1,5 jaar geleden nog geschat door expertisebureau voor 35.000 € !)
Tiptronic, Vierwielaandrijving, ABS, Airco, Airbag, Startonderbreking, Alarm, Extra Anti Carjack Alarm, Centrale vergrendeling, Elektrische buitenspiegels, Xenon Lampen, Mistlampen, Verwarmde zetels, Elektrische zetels met geheugen, Lederen bekleding, Alu velgen, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten, Ruitenwisser Achter, Neerklapbare achterbank, Traction control, Stabiliteitscontrole, Cruise Control, Bose surround system met CD wisselaar, Navigatie, Elektrisch Schuifdak, Originele Porsche sportuitlaat, BMC luchfilter, …
Voertuig is 100% perfect onderhouden!
Wagen is 3 jaar in mijn bezit en uitsluitend onderhouden door Van Beurden in Retie (BE).
Ongevalvrij, volledige onderhoudsboek. Interieur heeft wel wat krasjes.
Te bezichtigen te Geel (BE) na afspraak.
Naast het gewone onderhoud zoals olie, bougies, remblokken ed zijn deze zaken er de laatste maanden aan gebeurd :
• Augustus 2013 : nieuwe voorruit door steenslag
• Oktober 2013 : voorbumber, achterbumper, kofferdeksel, flank rechts voor en rechter deur volledig perfect herspoten wegens krassen/steenslag
• Novemver 2013 : 4x nieuwe banden Continental Sportcontact N2
• April 2014: vulklep airco vervangen + vullen airco
Meer foto's in mijn Album !
- Bijlagen
-
-
-