Zeer tevreden met mijn porsche 968 heb ik dan toch besloten de auto te verkopen. Gewoon om dat ik er te weinig mee rijd/ ga rijden. Ik heb de auto gekocht omdat deze ruimte heeft voor 2 kinderen en een buggaboo:) Met 2 kleine kinderen houd ik maar weinig tijd over voor deze geweldige hobby. Auto is gekocht van een forumgenoot en ook de vorige eigenaren zijn bekend. Over de rijeigenschappen is al veel geschreven en dat kan ik nu met ervaring alleen maar onderstrepen het is een geweldig auto met perfecte prestaties. Wat het eerste instantie opviel bij aankoop aan de auto is het in perfecte staat verkerende interieur(zie autoscout foto's) Het is geen afgetrapte of uitgeleefde auto. de rekeningen bij de auto onderschrijven dat het een door liefhebbers gekoesterde auto betreft.

Het betreft een handgeschakelde 968 (zwart) (CS op kenteken, maar is het niet) kilometerstand 196.xxx.
Airco
Sper M220
CS onderstel (Geen M030) wel 2 cm lager
Originele Blaupunkt radio
OH boekje en diverse rekeningen
Op 18X.000 is de versnellingsbak gereviseerd
Recent verder nog door mij laten doen:
CS onderstel geplaatst
Uitgelijnd
Olie lekkage verholpen
Originele 17"cup 2 velgen geplaatst
Nieuwe Accu
Wat je nog zou kunnen doen:
bumper spuiten ivm steenslag
een restyle deukje verwijderen
Omdat foto's vaak meer zeggen dan 1000 woorden hierbij een link naar autoscout advertentie
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=254384527&asrc=st|sr,asVraagprijs: 12999,-
Laatst bijgewerkt door
dubsport op 19 jul 2014 12:54, in totaal 5 keer bewerkt.