Edit 18-4: vraagprijs 48.000 euro. Op basis van overleg met familielid en reeds getoonde interesse bepaald.
Beste allen,
Een familielid wil zijn Porsche 993 Carrera 2 verkopen en heeft mij gevraagd eens te informeren wat een juiste vraagprijs zou zijn.
Omdat er weinig vergelijkbare Porsches bij particulieren te koop staan op het moment in NL (geen volgens mij in vergelijkbare uitvoering Carrera 2, handgeschakeld), vraag ik jullie hierbij mede om jullie (serieuze) mening over de vraagprijs. Ik kom zelf uit zo rond de 50.000 euro (op basis van vergelijkbare die ik heb gevonden op mobile.de). Misschien moet de vraagprijs nog wat omhoog? Reden van verkoop is voor hem de som van gewoon te weinig tijd om van te genieten en gezinsuitbreiding. Hij vreest dat hij spijt gaat krijgen in de toekomst van verkoop, maar hij komt er ook niet aan toe om ervan te genieten. Het doel is om de specificaties/informatie hieronder aan te kunnen vullen, en tot een goede advertentie te kunnen komen. Mocht je al interesse hebben, gelieve contact op te nemen per PB. Dan stuur ik je contactgegevens van verkoper.
De specificaties die hij mij doorgegegeven heeft:
- Carrera 2
- in 2001 door Theo Janssen (edit 18-4) in Nederland geimporteerd uit Duitsland.
- altijd bij hier gerespecteerde adressen in onderhoud geweest, ongeacht de kosten van onderhoud
- schuifdak
- 166 dkm
- bouwjaar 1994
- handgeschakeld
- midnight blue carrosserie
- zwart interieur
- voorzien van vele (zoniet alle?) opties
- volledige onderhoudshistorie
- eventuele keuringen vindt hij denk ik prima.
En informeren bij zijn huidige onderhoudsadres uiteraard ook. Te koop in omgeving Gooi.
Hieronder de foto's:
Groeten,
Justin
Laatst bijgewerkt door
Justin op 19 apr 2015 22:31, in totaal 5 keer bewerkt.