Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
11 aug 2015 22:54
Auto is verkocht.
Laatst bijgewerkt door
swiddy op 26 mei 2016 12:50, in totaal 7 keer bewerkt.
12 aug 2015 19:02
Mooie auto. Geen 13 in een dozijn Porsche...
12 aug 2015 21:38
Mooi!
Ik heb een zeer zachte plekje voor een 924 Turbo. Jammer dat ik geen ruimte heb om hem te stallen
Is de spoiler bij de achter wielkuipen standaard? Dat komt me niet bekend voor.
12 aug 2015 23:22
Zeer fraaie auto. Spoiler aan achterzijde is bij mijn weten geen originele optie, maar wellicht kan swiddy daar meer duidelijkheid over geven.
Tevens een turbo type 2, iets meer pk en meer betrouwbaarheid dan een type 1. Kan het 911jes uit dezelfde periode behoorlijk lastig maken.
13 aug 2015 9:46
Mooie auto!
Zelfs met een dogleg!
16 aug 2015 11:42
Ik heb die spoiler veel vaker gezien. Weet niet of dit een optie is of aftermarket.
Maakt het op zich wel netjes af. Anders kijk je tegen de wielbak aan.
19 aug 2015 17:42
lijkt mij eerder de optionele fabrieksoptie "spatlappen" die ze in kleur gespoten hebben
19 aug 2015 17:54
Nee, dit is een spoiler die rond loopt.
Heb het vaker gezien bij 924's en dit maakt het geheel netjes af.
Voor geïnteresseerden, de prijs valt over te praten!
En ik acht de kans klein maar mocht iemand een stapje terug willen doen, wij zijn op zoek naar een 3,2 of 964 Targa.
21 aug 2015 13:13
Ik zou een 924 turbo niet als een stap terug zien.
Veel 911-eigenaars zouden es met zo een ding moeten rijden.
Heb er zelf ook eentje naast de carrera gt naast een 944 turbo een een gewone 944.
En die 924 turbo die geeft me altijd de dikste smile.
zeer gestroomlijnd uiterlijk en altijd vermogen achter de hand.
Ga er nog wel es eentje bijkopen ze zijn veel te leuk om te rijden.
Ik heb mijn zinnen gezet op een rode dus een grijze heeft geen voorkeur op dit moment.
21 aug 2015 14:14
Van 911 naar 924 is gewoon een stap terug.... op welk vlak dan ook....
21 aug 2015 14:21
De achterliggende gedachte was een financiële stap terug haha.
Maar ik ben het eens met het onderschatten van de 924 door het gros van de mensen.
21 aug 2015 18:38
+1
924 turbo en 924S zijn mooie en leuke autos om te rijden. gewone 924 heb ik geen ervaring mee.
Maar een klassieke 911 is toch echt wel mooier en een 4 cilinder in lijn kan nooit op tegen het gevoel en de sound van een flat-6
Ik heb mijn 968 CS na 2 jaar verkocht om terug een 911 te kopen .......
23 aug 2015 16:52
Een elfer biedt meer emotie, maar eenmaal achter het stuur van een transaxle op leuke wegen ben je dat zo vergeten...
24 sep 2015 18:36
kristof schreef:lijkt mij eerder de optionele fabrieksoptie "spatlappen" die ze in kleur gespoten hebben
De foto is een 924S met optiepakket M755 "Exklusiv", die heeft die idd en de turbo ook.
De vraagprijs ligt ietsje boven de marktprijs van de 924S (150 of 160/163pk) en de 944 (163pk zonder kat), maar je ziet idd al een tijd zeer weinig 924 turbo met 177 pk te koop en nog minder goede.
Laatst bijgewerkt door
hendrik914 op 24 sep 2015 19:14, in totaal 4 keer bewerkt.
24 sep 2015 19:01
was ook een optie op gewone 924 en 924 S
25 sep 2015 17:14
En er bestaat geen 163pk 924S...
27 sep 2015 20:06
Wel hoor, allerlaatste modeljaar heeft de 163pk ongeknepen motor. Daarvoor inderdaad 150.
27 sep 2015 21:24
Het vermogen van de 944 tot 1987 is opgegeven als 163 pk.
Vanaf 1988 is het 160 pk, zowel voor 944 als 924S. Dus Patrick z'n opmerking is correct
28 sep 2015 2:51
Ik schreef "924S (150 of 160/163 pk)" en volhard.
Modeljaar 1988 (met minstens de helft daarvan vervaardigd einde 1987) kon je bestellen met optie M150 "ohne Kat". Op de Duitse Fahrzeugbrief stond dan standaard nog altijd 160 pk, wegens de normale uitvoering met. Er is dus officiëel
nooit een 163 pk 924S gemaakt. Maar de katalysator met toebehoren vrat wel 3 pk. (De balans-as nog iets meer, naar ik hoor van iemand die die loskoppelde op een 944 type I.)
Een M44/09 motor in de uitvoering tot 1987 (zonder katalysatorsysteem) heeft 163 pk. Of ie nu in een geit zit, in een 944 of in een 924S. Wat meer is, voor een geit(*) weet ik het zo niet, maar een 924 met dezelfde motor als een 944 is sneller.
(*)deusjevoo, 2pk
Laatst bijgewerkt door
hendrik914 op 28 sep 2015 3:40, in totaal 1 keer bewerkt.
28 sep 2015 3:38
Hoi Swiddy.
Welke wordt je volgende?
28 sep 2015 5:59
Dat zal de toekomst uitwijzen, er zijn zo veel leuke Porsches en ze hebben allemaal hun leuke kant.
Als de Staatsloterij 10 oktober op mijn rekening gestort wordt een 3.2 Carrera Club Sport.
Tot die tijd kijken wat er opduikt binnen budget haha.
29 sep 2015 11:47
Eens de cgt verkocht is kom ik wel eens koffie drinken.
Bij voorkeur zou ik nog een two tone grijs rood type 1 erbij hebben.
Welke het model was in de persmap(heb ik een origineel exemplaar van gevonden onlangs).
Maar een nette type 2 wil ik altijd een kans geven.
Wat zijn de opties?
Heeft die toevallig geen lsd?
23 okt 2015 21:54
Vraagprijs aangepast, kleine korting voor porscheforum enthousiastelingen!
05 nov 2015 17:36
Vraagprijs opnieuw aangepast, nu is het wachten op de liefhebber.
05 nov 2015 17:57
Tip : zet hem eens een keer buiten bij mooi weer en maak dan nog eens wat mooie fotos. Gaat de auto veel beter doen uitkomen.
Als mijn 944 turbo cup vlot verkocht raakt, wil ik de 924 turbo wel overwegen, nu effe nog niet.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.