Te koop aangeboden
Porsche 911 964 C4 coupe. Een hele frisse auto die er zeer netjes uitziet. Zowel van buiten als van binnen zie je de leeftijd er niet aan af. Technisch is de auto in zeer goede staat (lekt dus ook geen druppel olie), op onderhoud is niet bezuinigd door de verschillende eigenaren. In 1997 is de auto uit Duitsland geïmporteerd.
Ik heb de auto sinds 2014 in bezit, destijds na een goede aankoopkeuring gekocht van Eric Wolbert. Het onderhoud wordt sindsdien verzorgd door vd Gugten te Bodegraven. Ik bied de auto aan omdat ik iets anders op het oog heb.
Kenmerken en opties:
- bouwjaar: 1989
- kleur: Indisch Rood
- cup spiegels (originele flaporen worden erbij geleverd)
- originele Design '90 velgen
- zwart lederen interieur
- cup pijp (originele tussendemper wordt erbij geleverd)
- originele porsche hoes met logo in draagtas
- becker traffic pro high speed met cd wisselaar
de auto heeft geen:
- airco
- achter ruitenwisser
Technisch / onderhoud:
- km stand 142.000
- motorrevisie
- nieuw onderstel Bilstein B6 schokdempers (2014 gemonteerd)
- geen roestplekken (paravan is een keer overgespoten en ook het tussenstuk van de achterbumper en een klein deel van het linker achterscherm. verder geheel eerste lak! De lak ziet er op wat steenslag op de motorkap na zeer goed uit!
- 4 nieuwe banden Conti sport (3 weken oud, dotcodes van halverwege 2015)
- onderhoud aantoonbaar dmv boekje (helaas niet origineel) en 18 jaar facturen (gaan terug tot in Duitsland).
vaste prijs € 42.500,-
Let op, er is een maar. Aanbod is niet lang geldig ivm aankomende aankoopkeuring. Mocht deze positief zijn wordt de auto ergens volgende week ingeruild, is hij (echt) negatief vervalt dit aanbod. Beetje ingewikkeld misschien maar wel zo netjes even op voorhand te melden. M.a.w. ik hoop een iets hoger bedrag voor mijn auto te krijgen dan het inruilbod wat ik heb gekregen en kan er wellicht hier iemand blij mee maken. De auto staat dan ook alleen hier op het forum te koop.
Hierbij de foto,s
Deze zijn gemaakt ten tijde van mijn aankoop in 2014. Velgen zijn nu dus de Design '90

Voor meer info graag een pb