Met pijn in mijn hart heb ik besloten mijn geliefde 996 te verkopen.
Met de hoeveelheid kilometers die ik tegenwoordig rijd en de komst van een mini versie van mijzelf is het tijd om afscheid te nemen.
De afgelopen drie jaar heb ik er veel geld ingestoken, de motor plofte bijvoorbeeld, die is 40k km terug gereviseerd en gemodificeerd, er zitten sinds 6 maanden mooie RVS dempers onder en heeft hij keurig al het onderhoud gehad (bij PSTG in Huizen).
Alle bonnen van de afgelopen drie jaar zijn ter inzage uiteraard.
Hij is in 2003 geïmporteerd uit Duitsland en de historie is deels bekend bij mij.
De KM stand is relatief hoog, namelijk 285.000, maar dus 40.000 km geleden gereviseerd.
Het is een tiptronic, met Xenon, open dakje, RVS uitlaat, PCM, Climate control, cruis controle, etc.
De velgen op de foto worden nu gebruikt voor de winterbanden, momenteel zitten er de 5 spaaks van de 997 onder.
Onlangs heb ik een kleine aanrijding (van achter) gehad in de file en dat heeft ook zo zijn voordelen, de achterbupmer is weer helemaal strak gespoten en ik heb de voorkant ook laten meenemen ivm steenslag en haarscheurtjes in de lak.
Verder is het niet helemaal meer moeders mooiste, voor maar 16.996,- (forum prijsje) ziet 'ie er erg goed uit.
Meer foto's volgen zodra ik door heb hoe ik de foto's kleiner krijg op mijn Mac.
Laatst bijgewerkt door
aprijk op 13 apr 2016 14:22, in totaal 1 keer bewerkt.