Mooie strakke Porsche 996 C2 in de kleur Vesuvio met Savanna beige interieur. Ik heb de auto 3 jaar geleden gekocht bij Peter Kommer nadat ik een aankoopkeuring had laten doen door vd Gugten. Ik verkoop de auto omdat ik een andere daily driver nodig heb.
- Type: Porsche 911 996 Carrera 2
- Vraagprijs: 20.500 Euro
- Bouwjaar: 1998
- Kleur: Vesuvio
- Interieur: Savanna Beige
- Kilometerstand: 153.000
- Historie: Alle boekjes + onderhoudsboekje aanwezig, vanaf 2013 ook de facturen
- Beide sleutels aanwezig
- Bijzonderheden: airco, schuif/kanteldak, PCM navigatie, CD wisselaar, stoelverwarming, super sound dempers, elektrisch bediende stoelen, elektrisch bedienbare ramen, etc
De auto is nadat ik hem heb gekocht voorzien van het volgende onderhoud:
2013:
- jaarbeurt (gedaan door vd Gugten vlak na aankoop)
- Cargraphic supersound dempers (vd Gugten)
- nieuwe radiateur links (vd Gugten)
2015:
- IMS lager vervangen door double-row IMS lager van LN Engineering (vd Gugten)
- RMS keerring vervangen (vd Gugten)
- Startmotor vervangen (vd Gugten)
- normale beurt, waaronder nieuw oliefilter, nieuwe olie (vd Gugten)
2016:
- Professionele reiniging (auto is gebruikt voor een bruiloft dit jaar
)
- EGR klep vervangen (Rennsport Breda)
- Beide banden achter vernieuwd (Kwikfit)
De auto rijdt en klinkt fantastisch. Geen roest, strak in de lak. APK tot Februari 2017.
Er is door vd Gugten als onderdeel van de AKK een check gedaan op de cilinderwanden; dat was in orde. De auto kraakt achter wel lichtjes bij opgaan en afrijden van verkeersheuveltjes (rubbers ophanging achter. Ook geconstateerd door Rennsport en vd Gugten; niet schadelijk); verder geen enkel gebrek of defect.
Foto's hieronder (klik voor hogere resolutie). Extra/detailfoto's geen probleem: laat maar weten, dan schiet ik er een foto van.
Laatst bijgewerkt door
cageman007 op 26 apr 2016 22:38, in totaal 1 keer bewerkt.