Omdat mijn kinderen niet meer achterin passen (of eigenlijk: zich niet meer laten opvouwen

) bied ik mijn 3.2 exclusief via PF te koop aan.
- Type: Porsche 911 3.2 Carrera Coupe G50
- Vraagprijs: 43.911 Euro (taxatie juli 2018: 47.500)
- Bouwjaar: 1988
- Kleur: Schieffergrau
- Interieur: leatherette groengrijs, voorstoelen zitvlak leer groengrijs
- Kilometerstand: 206.000
- Historie: Duplicaat boekje vanaf 1995, facturen compleet vanaf 2010. Matching numbers
- Opties: schuifdak
De auto is in 1988 in Duitsland door Glöckner (Frankfurt) verkocht en in 1989 in Nederland ingevoerd; opgave van Marc Noack voorhanden. (Marc is/was een medewerker van Porsche, als je hem het VIN nummer mailde dan gaf hij als reply de historie en opties van de auto prijs. Nadien is Porsche tegen betaling met het 'geboortecertificaat' gaan werken). Ik ben sinds 2010 de vierde eigenaar. Sindsdien zijn de koppeling, dynamo, stabilisator, kachelpotten en uitlaat (RVS Dansk) vervangen en is linksachter een roestbehandeling uitgevoerd. Alle bovenstaande zaken zijn met facturen te onderbouwen; auto is momenteel onderhoud bij Kraan.
De Porsche staat altijd in een droge garage aan huis en wordt voornamelijk met mooi weer gebruikt, in de winter is de auto geschorst. Het is een rijders auto waarbij de techniek de meeste aandacht heeft gekregen (zie ook mijn berichten op PF), er zit wat steenslag op de voorklep en je kan zien dat de auto deels is overgespoten. De auto rijdt, stuurt en remt prima en de motor is in goede conditie; bij het vervangen van de uitlaat bleken alle uitlaatpoorten mooi grijs (foto's voorhanden). De auto is schadevrij.
Binnenkort krijgt de auto zijn jaarbeurt, APK en nieuwe remvloeistof.
Graag reactie via PF. De auto staat in de buurt van Amsterdam. Eventuele bezichtiging/proefrit alleen bij droog weer. Uiteraard zijn alle keuringen toegestaan.