Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Originele oer-Boxster

27 jul 2020 14:23

Na lang aarzelen, ga ik toch echt die upgrade doorzetten. Vandaar dat ik voorlopig alleen op PorscheForum mijn prachtige (natuurlijk...), oer-Boxster aanbied:

Porsche Boxster 2.5 - 1998
    Zwartmetallic & zwart leer
    124.000 km (aantoonbaar)
    Vraagprijs 12.986,-
    Historie: auto is 7 jaar in mijn bezit, maar ook de volledige historie van de vorige 3 eigenaars is bekend, oa ahv volledig gestempeld boekje. Recente APK. 3 jaar geleden zijn de koppeling en het IMS lager (preventief) vervangen. Koelsysteem 2 jaar geleden gereviseerd. Airconditioning is koud. Rondom Bridgestone banden met vrijwel nieuw profiel. Kap is helemaal origineel, een nieuw achterruitje zou mooi zijn

Kortom: een prachtig originele oer-Boxster. Alle aftermarket opties zijn terug te bouwen naar origineel, ik heb een Porsche 3-spaaks sportstuur geplaatst, de (rode) voorremmen en schijven van een 996 en hij is ge-desnorkeld, maar van alles worden de originele onderdelen (desgewenst) meegeleverd. Oh ja: de uitlaat is door Carnewal aangepast, dat hoor je wel, maar zie je niet.

Ik ga mooie foto's toevoegen, maar hier alvast een preview:

77317 75507 76530

Gratis Tamiya RC model...
77318

Re: Originele oer-Boxster

28 jul 2020 17:09

Zo dan...

77323 77324 77325 77326 77327 77328 77329 77330 77331 77332

28 jul 2020 19:54

Bart, succes met de verkoop van je Boxster en dan ?? upgrade naar die zwarte Cayman S ??

28 jul 2020 20:06

Dank je wel Alfred! Genoeg te kiezen in elk geval. En ondertussen gewoon blijven genieten natuurlijk...

06 dec 2020 14:24

Black Monday price drop: 11.986. Proefrijden voor er wordt gestrooid. :thumleft:

01 jan 2021 17:08

OK, goede voornemens zijn leuk, maar dit jaar rijd ik de Vet Cool Man in een andere Porsche, dus gaat mijn Boxster nu in openbare verkoop...

Op Marktplaats voor € 13.986,-
Advertentie nummer m1647601094 -
MOD: Prijs in dit bericht toegevoegd en de directe link geveegd omdat het PF geen doorlnksite is :idea:

Gelukkig Nieuwjaar!

Zo snel mogelijk die spuit erin, dan kunnen we elkaar weer wat vaker live zien!

01 jan 2021 19:44

Kon hem nog net aanklikken, waarom staan er gelijk alle andere Porsche’s onder :?:
Zit niet veel op MP maar zou dit niet prettig vinden :scratch:
In ieder geval veel suc6

01 jan 2021 20:11

MOD: Prijs in dit bericht toegevoegd en de directe link geveegd omdat het PF geen doorlnksite is :idea:

Ik respecteer de beslissing van de moderator, en het is ook niet zo belangrijk (ik verkoop hem nog steeds heel graag via het forum...), maar ik begrijp deze ingreep niet. Wat is het bezwaar als ik een auto die ik al veel eerder op het Forum aan heb geboden (en nog), alsnog ook op MP openbaar adverteer en het forum hierover informeer met een link? Het is wat anders als ik alleen die link publiceer en verder niets, al helemaal als ik verder niet actief zou zijn op het forum.

01 jan 2021 20:16

Binko schreef:Op Marktplaats voor € 13.986!

Forum korting van 986 euro?

01 jan 2021 20:21

Codewoord: Black Friday, Erwin...

Keiharde prijsdiscriminatie, Bezos is er heel succesvol mee.

01 jan 2021 22:58

Binko schreef:Ik respecteer de beslissing van de moderator, en het is ook niet zo belangrijk (ik verkoop hem nog steeds heel graag via het forum...), maar ik begrijp deze ingreep niet. Wat is het bezwaar als ik een auto die ik al veel eerder op het Forum aan heb geboden (en nog), alsnog ook op MP openbaar adverteer en het forum hierover informeer met een link? Het is wat anders als ik alleen die link publiceer en verder niets, al helemaal als ik verder niet actief zou zijn op het forum.

Uppen is alleen toegestaan bij een prijsaanpassing of substantiële wijziging van de advertentie hier.

Als je zelf de nieuwe prijs had geplaatst had ik wellicht de complete link laten staan ~ ookal was die (op de prijs na) overbodig :idea:

PF’ers die echt jouw MP advertentie willen zien hebben het nummer van de advertentie en kunnen ‘m zo makkelijk vinden.

02 jan 2021 8:06

Streng hoor! Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de MP advertentie, en moet hem nu zelf gaan zoeken.

28 jan 2021 23:59

PF vrienden, ik heb moeten besluiten van mijn Boxster de verkoop (tijdelijk) op te schorten. Covid, zeker i.c.m. het winterweer, maakt het te ingewikkeld om af te spreken. Er ontstond een oplopende wachtlijst voor een bezichtiging en proefrit. Waardoor ik steeds meer mensen (vooral voor het weekend) moet laten weten dat ze (weer) niet kunnen komen kijken. Met de langere rij mensen die willen langskomen, vind ik die teleurstellingen elke week belastender (voor beide partijen overigens). Terwijl de overgang naar een nieuwe eigenaar natuurlijk voor beide partijen een feestje hoort te zijn.

Mijn plannen veranderen niet, de timing wel. Afgelopen zondag nog heerlijk gereden in de zon. Op deze post mag nu een slotje.
Gesloten onderwerp