Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

The Amsterdam Commission (Porsche Singer)

02 feb 2020 21:44

Kent iemand deze P.?

Afbeelding

Ben wel erg benieuwd waarom je zo eentje na 2415km (behalve voor financieel gewin?) weer van de hand zou doen.... :scratch: ?

Merci Peter

Re: The Amsterdam Commission (Porsche Singer)

02 feb 2020 22:33

Was al eerder voorbijgekomen in de “snoepjes” topic

Afbeelding

775K £ :shock: winst nemen?

03 feb 2020 16:05

Omdat ‘ie toch liever een Tesla wil?

Afbeelding

03 feb 2020 17:17

Ik vind 2415km tog al aardig veel voor een Singer, ik denk dat meeste Singers nooit de weg ziet.

Afbeelding

04 feb 2020 18:37

Deze is dus op en neer geweest naar Amerika om daar tot Singer verbouwd te worden. De RDW kent de auto als een gewone 964 met de standaard motor met standaard vermogen. Bij Singer de teller op 0 gezet dus heeft nu ook teller stand onlogisch... Voor die centen zou je toch verwachten dat ze in ieder geval bij de RDW de auto juist op kenteken zouden zetten.

Zou hem wel graag willen hebben hoor :drive:

05 feb 2020 0:34

Auto is eind vorig jaar geexporteerd. Staat niet meer in Nederland op kenteken.

05 feb 2020 0:52

MarcoB schreef:Auto is eind vorig jaar geexporteerd. Staat niet meer in Nederland op kenteken.

Vreemd.....want als je het kenteken opzoekt op rdw.nl zie je dat het nog steeds geregistreerd is. De auto is op 07-11-2017 voor het laatst van eigenaar verwisseld.

Maar er staat inderdaad dat hij geëxporteerd is.

17 feb 2020 21:38

Als een auto is geëxporteerd wordt de datum van de laatste tenaamstelling kennelijk aangehouden. Heb vorige maand mijn 3.2 verkocht aan een Belg en dus bij de RDW voor export aangemeld, staat ook nog steeds als laatste mijn tenaamstelling in het systeem.

18 feb 2020 4:47

Volgens mij blijft een geëxporteerde auto nog maar een paar jaar in het RDW systeem staan.

De Porsches die ik respectievelijk in 2016 (Italië) en 2017 (Griekenland) geëxporteerd heb, staan niet meer in het online gebeuren van de RDW ....

18 feb 2020 8:13

De Finnik app van VWE laat de gegevens veel langer zien. Mijn tupperware Porsche is januari 2012 naar België gegaan en daar staan nog steeds met alle gegevens in.

Bij die app zie je dat de Singer 24 december 2019 is geëxporteerd. Die gegevens zag ik niet zo snel in de RDW app.

Amsterdam Commission

09 jan 2021 11:51

Deze was snel verkocht, de enige NL Singer?

Afbeelding

MOD: Mega-lange link verborgen en een plaatje bijgevoegd.
Tevens in een ander topic gezet. geen noodzaak om een heel nieuw topic te openen voor de "Amsterdam Commission" Singer die hier al eens besproken is :idea:

09 jan 2021 22:39

DLotus schreef:Deze is dus op en neer geweest naar Amerika om daar tot Singer verbouwd te worden. De RDW kent de auto als een gewone 964 met de standaard motor met standaard vermogen. Bij Singer de teller op 0 gezet dus heeft nu ook teller stand onlogisch... Voor die centen zou je toch verwachten dat ze in ieder geval bij de RDW de auto juist op kenteken zouden zetten.

Zou hem wel graag willen hebben hoor :drive:

Denk dat dat fiscaal wel wat spektakel oplevert....

Re: Amsterdam Commission

10 jan 2021 0:35

Beetje off-topic, maar wat mij opvalt.... je mag met 4 letters toch niet met blauwe platen rijden?

10 jan 2021 9:53

Nee, maar foto’s maken nag wel :D

Je mag officieel op blauwe platen rijden als de datum waarop het voertuig voor het eerst op de weg is toegelaten (datum eerste toelating) vóór 1 januari 1978 ligt én .....
(Inderdaad) het kenteken uit 2 groepen van 2 cijfers en 1 groep van 2 letters bestaat.

Overigens is het kentekenplaatje op de voorkant ook veel te klein ....

10 jan 2021 10:46

Olaf schreef: Je mag officieel op blauwe platen rijden als de datum waarop het voertuig voor het eerst op de weg is toegelaten (datum eerste toelating) vóór 1 januari 1978 ligt én .....

Mn eerste 911 was van 1976 en het kenteken is/was 16-JM-34 :salut:
Plaats een reactie