Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Porsche 991.1 Carrera 4S - X51 Powerkit - Zwart/zwart

25 nov 2024 11:57

Beste Porsche liefhebbers,

Naar aanleiding van de zoektocht naar een GT3, verkoop ik mijn 991.1 C4S met X51 pakket. Ik heb deze auto 5 jaar geleden met +/- 65.000 km gekocht bij Porsche Zentrum Keulen in Duitsland. Destijds was ik in het specifiek gecharmeerd van deze auto door de enorm interessante optielijst (inclusief af-fabriek X51!) en het feit dat hij maar 1 eerdere eigenaar had. Hieronder wat informatie over de auto:

Algemeen:
- Type: Porsche 991 Carrera 4S Coupe (incl. X51 powerkit)
- Kleur exterieur & interieur: zwart
- Bouwjaar: 11/2012
- Aantal eigenaren: 2 (2012 - 2019, 2019 - nu)
- Killometerstand: [153.xxx]. Wordt nog mee gereden.

Onderhoud:
- Volledig Porsche Dealer onderhouden
- Overig: Recent heeft de auto rondom nog 4 nieuwe banden, remschijven en blokken gekregen.

De auto zit zeer goed in de opties. De belangrijkste (mijn inziens):
- X51 Powerkit af-fabriek —> 430pk in plaats van 400pk, net als de GTS.
- Porsche Active Suspension Management (PASM)
- Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
- Porsche Sport Uitlaat (PSE)
- Porsche Dynamic Light System (PDLS)
- 14-weg aanpasbare sportstoelen (comfort!)
- Volleder interieur met veel extra leder opties, zoals op de achterstoelen, bij de bekerhouders en in de centre console.
- Sport Chrono
- Stoelverwarming
- Cruise control
- Parkassistent voor- en achter
- Panoramadak

Overige opties:
- RDK, Porsche entry- and drive, Powersteering plus, Telefoon module, Elektrische zijspiegels, Sportdesign stuur, zelf dimmende achteruitkijkspiegel met regensensor, PCM met navigatie en audio & telefoon module, Homelink (volgens mij?!)

Ik heb deze week een 111 punten-check laten uitvoeren. Deze kan ook ingezien worden.

Prijs: 70.000,-. Graag PB bij interesse!

Hieronder wat foto's van de auto zoals deze erbij stond toen ik deze aankocht. Ik heb nog niet de kans gehad foto's te maken door het slechte weer.. Meer foto's op aanvraag mogelijk :)

83539
83540
83542
83543
83545
83544

Re: Porsche 991.1 Carrera 4S - X51 Powerkit - Zwart/zwart

25 nov 2024 12:03

Prachtige auto met een indrukwekkende optielijst. Als ik niet zo tevreden zou zijn over mijn 981 (en geld over zou hebben), dan wist ik het wel :wink:
Succes met de verkoop!

Re: Porsche 991.1 Carrera 4S - X51 Powerkit - Zwart/zwart

25 nov 2024 20:12

Afgelopen 5 jaar geen goede weersomstandigheden om foto’s te maken? Alles ligt tegenwoordig aan het klimaat :lol:
Anyway, succes met de verkoop!!
Plaats een reactie