Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 8:51

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
1999 Porsche 996 cabrio 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: 1999 Porsche 996 cabrio
Ach, ik ken er die hun 911 moesten verkopen omdat de baby kamer ingericht moest worden ;)

We zijn niet allemaal vermogend en hebben zeker niet allemaal een TOTMBO die petrol-minded is :idea:

16 okt 2016 9:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
996 C2, 944 RS-style
Olaf schreef:
Ach, ik ken er die hun 911 moesten verkopen omdat de baby kamer ingericht moest worden ;)

We zijn niet allemaal vermogend en hebben zeker niet allemaal een TOTMBO die petrol-minded is :idea:

Ik wilde niet bot klinken hoor, was eerlder met een kwinkslag bedoelt, maar had de smiley vergeten te plaatsen ... bij deze :mrgreen:

Ik begrijp dat de eigenaar van deze auto meerdere auto's heeft ... tja kwestie van prioriteiten te stellen ... lol ...

Maar ik besef nu dat de cabrio wel erg krap is achter ... dus misschien toch niet zo gek.

16 okt 2016 16:53
Profiel
PorscheForum Rakker
geen 996 Carrera Cabrio meer
Ik heb twee porsche kinderzitjes gekocht, en het wil nét met de kindjes achterin, al moet ik dan wel oncomfortabel ver naar voren.
Als de kinderen iets groter zijn en geen zitje meer nodig hebben zou het denk ik wel weer willen.
Belangrijkste reden om hem weg te doen is dat ik geen tijd heb om te rijden en vooral geen tijd om nu bijvoorbeeld het dak te gaan repareren.
Ik heb bovendien véél te veel spullen, véél te véél auto's, een motor, een boot en alles staat maar stil.

Er is gisteren een forumlid bij me op visite geweest, hij heeft proefgereden en zojuist heeft hij besloten de 911 van me te kopen.
Ik heb meteen al weer bijna spijt, want ik vind het toch best een stap om hem weg te doen merk ik.

Misschien moet ik de auto van mijn vrouw maar wegdoen en daarvoor in de plaats iets leuks kopen, een Tesla of zo, toch snelheid maar ook praktisch nut voor de familie en het weekend en voor een redelijke prijs (nog een paar jaar) zakelijk te rijden. Compenseer ik meteen een beetje voor al mijn andere milieuonvriendelijke andere auto's.
Maar voorlopig moet ik eerst maar eens niets kopen.

16 okt 2016 17:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Gefeliciteerd met de verkoop, is best snel gegaan. En dat voor een cabrio met de winter voor de boeg. Had al in ander topic gelezen dat dit DE tijd
is om cabrio te verkopen.....lijkt dus te kloppen.

16 okt 2016 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Proficiat ,erg snel verkocht idd.

En dan te bedenken dat de zwarte C2 die ik kocht al een poos te koop stond en verkoper uiteindelijk erg blij was met 1 serieuze koper ( ik dus) na veel timewasters en Porsche tourisme.

16 okt 2016 17:46
Profiel
PorscheForum Rakker
geen 996 Carrera Cabrio meer
Dank jullie wel.
Het is ook een hele scherpe prijs voor een handgeschakelde cabrio inclusief extra set velgen en hardtop.

16 okt 2016 17:53
Profiel
Gefeliciteerd.
Het was ook wel een beetje vreemd als je hem voor deze prijs niet had verkocht.

16 okt 2016 19:08
Profiel
LEEUWARDEN
A-Line schreef:
Succes met de verkoop.
Zeker erg scherpe prijs en ik denk dat je hem zo kwijt bent.

Ja dus.
Gefeliciteerd :thumleft:

16 okt 2016 19:59
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
stobbie schreef:
Er is gisteren een forumlid bij me op visite geweest, hij heeft proefgereden en zojuist heeft hij besloten de 911 van me te kopen..

:thumleft:

... kan het topic al op slot :?: :cheesy:

16 okt 2016 20:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Morgen ophalen :)
Nieuw topic over het opknappen en upgraden volgt binnenkort ;)

16 okt 2016 20:18
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2