Te koop wegens het klassieke: te veel wagens en te weinig tijd, zeker nu er terug een GTS is bijgekomen mogen de S4-tjes wel weg.
Deze wagen kan jullie misschien wel interesseren daar hij heel zijn carriere in Nederland heeft rondgereden, kilometerstand is bijgevolg volledig navolgbaar (boekje + carpass).
En er is duidelijk wel wat mee gereden, dit MY 1989 heeft ondertussen 339.000kms op de klok.
De RDW-rapport geeft aan dat hij geen periode van langdurige stilstand gekend heeft; een zeldzaamheid dus. ‘Strong runner’ bijgevolg. OPM: uit de documentatie maak ik wel uit dat hij tijdens de winter weleens geschorst werd.
Ik leid er ook uit af dat de vorige eigenaar hem reeds sinds vorige eeuw in bezit had.
Voor zijn leeftijd en kilometerstand in feite in goede staat. "Strong runner" of hoe noemen ze dat.
Heeft wel wat TLC nodig, vooral cosmetisch dan.
Bv: lakwerk waar de vernislaag hier en daar is losgekomen. Doch goede body-lijnen & panels-gaps, geen sporen van groot accident / structurele schade.
De bestuurderszetel heeft de gebruikelijk instapschade, doch over het algemeen ziet het interieur er nog beter uit als vele welke op het internet geafficheerd staan met 100k (of 200k) kms minder
Ikzelf heb de ruiten, spiegels, dak en verwarming reeds in orde gezet.
Toch wel een topkleur, dacht ik zo
Schuifdak.
Hij heeft ook optie M220, volgens mij is dit wel uitzonderlijk, een LSD bij een automaat.
Op velgen en radio na, lijkt deze wagen mij nog zeer origineel.
2 sleutels, boekjes, reservewiel enz. het zit er allemaal bij.
Hij staat op het net voor 13.928 euro, doch dit is zeker bespreekbaar.
Leuke GT voor de liefhebber, zeer aangename Porsche in het dagdagelijkse verkeer en toch best wel snel wanneer het ff mag
Wat aaifoon fotokes