Hallo Porschevrienden,
Ik heb mijn 2.2S uit 1969 (in '70 op naam gesteld in Italië) te koop staan.
Dat gaat via consignatieverkoop.
http://www.thecoolcars.nl/porsche-911-s-2-2-2/Reden van de verkoop is dat ik er nauwelijks meer mee rijd. Ik heb dus ook veel porscheritten gemist de afgelopen jaren.
Ik heb 'm de laatste jaren eigenlijk alleen maar gebruikt om van Amsterdam naar Brabant te rijden. En dan ook nog eens over de A2 (sorry
)
Zoals jullie weten is de waarde de laatste jaren enorm gestegen en met de opbrengst kan ik weer andere leuke dingen doen.
De auto is niet in showroomstaat want ik had 'm indertijd vooral gekocht om mee te rijden. Wél heeft de auto -zeker in de herfst-winter-begin voorjaar- bijna altijd binnen gestaan.
Maar buiten een aantal krassen, roestplekjes (waaronder één lelijke onder de rechter koplamp, zie foto) nog steeds een beauty om te zien.
Ook motorisch rijdt hij als een zonnetje. Altijd bij Kraan in onderhoud geweest en die hebben er goed voor gezorgd. Vanaf 2000 zijn alle facturen aanwezig.
De auto is niet matching, maar er zit wél een originele 2.2S motor uit de juiste productielijn in. Waarom de motor indertijd (ik denk in 1970) is vervangen is niet duidelijk.
Originele kleur is donkergroen metallic en na restauratie/revisie in 1999 in Italië vakkundig zilvergrijs gespoten.
De auto staat nu voor een vaste prijs van
€ 99.911 te koop.
Wie weet zijn er hier geïnteresseerden of kennen jullie iemand die op zoek is. Op het moment staat de auto 'op stal' in Brabant, waar hij voor serieus geïnteresseerden ook te bezichtigen is.
Meer informatie is te lezen op de site van thecoolcars. Daar staan ook meer foto's.
Groet, Ingo