Re: Nachtblauwe 968 coupe handgesch., lim.sper, werkende air
Het leven kan soms raar lopen...
De nachtblauwe 968 is nog steeds te koop, maar sinds vanmorgen staat er een rode 924S op de oprit...
Gelukkig was ik niet degene die de confrontatie met mijn wederhelft is aangegaan, maar mijn zoon Michiel
Toen Michiel van de vraag van Kristof hoorde, bleek dat hij veel spijt had van de verkoop van zijn oude zwarte 924S. Kristof had uiteindelijk geen interesse in inruil (de 968 is van 1994, niet interessant om nu in Belgie te rijden ivm wegenbelasting), dus heeft Michiel besloten om de auto van Kristof's vader alsnog zelf aan te kopen.
Dus ja, er is op dit moment nog steeds een probleem met voldoende beschutting (lees dak) voor het zooitje ongeregeld. Financieel scheelt het ons wel omdat Michiel hem zelf betaald en we hebben besloten om na verkoop van de nachtblauwe 968 een extra garage te bouwen. En Jan, het klopt dat de recente aankopen de initiële reden van verkoop teniet gedaan hebben, maar alsnog is geen van de Porsches mijn dagelijkse auto meer. Dat was een van de hoofdredenen. Tijd was een andere reden, maar het geeft ook wel weer een excuus om de komende jaren, voordat het door de milieulobby onmogelijk gemaakt wordt, met het hele gezin met de auto's mooie ritten te maken. Scheelt weer ruzie over wie er mag sturen.
Een foto (van Facebook gelinkt, mogelijk dus niet voor iedereen zichtbaar)
De 968 slaapt nu tijdelijk buiten