Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 5:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Mooie belastingvrije 911 aangeboden/ speciaal model! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
3.0 SC 1982
BELGIUM
Bericht 
paSCal schreef:
Erhmz, is dat goed? *slik*...

Afwachten!!!, verkoper uit Ravels is wagen gaan kopen in Duitsland en op 17/9 ingevoerd met transit platen.

Wagen verkocht op 21/9, 4 dagen later.

Wagen is duidelijk aangekocht om handel te drijven en is ook zeer snel gelukt.

Afwachten dus, er zit niets anders op !!

21 sep 2007 19:57
Profiel WWW
Moderator
PF # 136
Bericht 
Is d i t niet dezelfde verkoper ?

21 sep 2007 20:32
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Een goede avond iedereen...

Ik had me graag willen voorstellen aan jullie voordat ik hier aan dit post had deelgenomen, maar ... Ik was ook bijna verkocht door deze auto .. maar nog net niet gedaan ... om drie redenen:
1. ik had (heb) het geld nog niet bij elkaar
2. twijfel bij de aanschaf of het een 3.0 sc of een turbo zal worden...
3. en of deze specifieke auto OK was wegens duits kenteken en uit delen gebouwd ...

Nu ben ik benieuwd of de nieuwe eigenaar zich inschrijft op deze forum of al reeds is en of ie problemen mee krijgt met deze prachtexemplaar!

MVG

15 okt 2007 19:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Chris schreef:
Citaat:
2. twijfel bij de aanschaf of het een 3.0 sc of een turbo zal worden...

Ha Chris,

Welkom op het forum, maar als je het geld voor deze auto nog niet had, zou ik me niet bezondigen aan gedachten over een turbo :lol:

15 okt 2007 19:54
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Is volgens mij ook een beetje appels met peren vergelijken :? Je kunt bijna 2 SC's kopen voor de prijs van 1 turbo!

15 okt 2007 20:12
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Eerlijk gezegd ik had deze gevonden op mobile.de en spreekt me behoorlijk aan...http://www.mobile.de/SIDadF4upYvV5-HKUAnN81qzQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1192475682A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B28%81Z-t-vCaMiMkMoQuRDSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100A3E20100EturboBGND1980CPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=8&id=11111111275715813&

Ik heb al een auto van me werk dus dit zou voor me echt hobby worden! en niet dat ik de ruimte (garage heb) of aan zou gaan knutselen maar vooral in te rijden voor me (kinderlijke) plezier ...

BTW qua geld is OK .. ik kan gaan tot een kleine 30k dus ... het moet wel een oldtimer zijn... zonder onkosten per maand.

Thnx voor de snelle reacties guys .. echte snelle jongens hier zo ...

8)

15 okt 2007 20:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
KM stand is afgelezen, geen onderhoudsboekje... Veel geld.

Zou even verder kijken als ik jou was.

15 okt 2007 20:37
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ik zou Michael eens even contacten. Dit is een hele mooie turbo met weinig kilometers:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... =fotoshoot

15 okt 2007 20:55
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Wat is dit / betekent het ?
Citaat:
KM stand is afgelezen

En veel geld is het denk ik niet als je kijkt naar wat de komende auto`s uit dezelfde lijst kosten ...

Maar gezien het feit dat ik ook naar een originele streef en geen namaak turbo look wil ... het moet ook op de papier werk staan denk ik dan ..

BTW in die advertentie staat er ook een FIN nummer, wat is dat en kan ik er wat mee ? zoals een site dat je de auto kunt checken of zo ?

15 okt 2007 20:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Afgelezen = wat er op de teller staat.

Die term wordt nogal eens gebruikt als men niet zeker van de werkelijke km.stand is. Jouw P heeft 200.000 km gereden. Andere klok erin met zeg 75.000 en dat is dan de afgelezen stand.

Turbo's zijn in Duitsland vaak duurder dan hier in NL of B. En voor dat geld moet je toch een hele knappe kunnen vinden. Met kloppende historie, km.stand etc.

Zie net dat de wagen sinds 1987 afgemeld is. Staat dus al wat jaartjes stil. Dat KAN ook nog wel eens voor problemen gaan zorgen als je er weer gebruik van gaat maken.

15 okt 2007 21:14
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Bericht De nieuwe eigenaar is blij met de C2 van 1982!
Nadat de 911 targa idd snel verkocht was aan een liefhebber, belde hij mij na thuiskomst nog even op om te zeggen dat ze echt fantastisch rijdt!

Ik krijg volgende week een hele mooie 3,2 Targa van 1984, origineel een florida car, maar sinds 1986 in het bezit van de laatste europesche eigenaar.
Ik plaats de advertentie snel, groetjes Petquesha

18 okt 2007 19:57
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Handelaar die het forum gebruikt om zijn handel te drijven?

18 okt 2007 20:40
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Heb zwaar hetzelfde vermoeden Tom, dus topic gesloten!

18 okt 2007 21:51
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2