Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:07

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
993 te koop 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Vleuten
Bericht 
2000 gtv schreef:
Harley schreef:
mr.burns993 schreef:
Dussss ik kon vorige week vrijdag 38000 krijgen bij PCZ bij inruil op een 996 4s van (toevalig ook) 70k :P Dusssss.... wat zegt dat over jouw wagen :arrow: en wat over die van mij :roll:

Zegt mij dat PCZ een flinke marge heeft op de 996 en waarschijnlijk iemand weten die op zoek is naar een soortgelijke auto als de jouwe. PCZ doet wel meer in de 993's dus zullen er wel handel in zien, itt Pon Leusden die niks met alles ouder dan de 996 te maken willen hebben. :idea:

Doe er je voordeel mee. Succes met de verkoop.
Idd bij Pon hebben 2 "kenners"mijn auto bekeken en kwamen erop uit dat het een 993S was,omdat hij zo dik oogt was het antwoord nadat ik van verbazing uit mijn stoel was gevallen.
Heb de heren uitgelegd dat deze "look"door de RS skirts kwam......Ze konden zelf trouwens ook niet verzinnen dat originele RS skirts niet op een dikkere S passen :roll:

Maar goed maakt ook niet uit zo is iedereen gewoon bezig met waar hij de juiste auto en beste deal kan krijgen.

In ieder geval wens ik MrBurns succes met de verkoop.Hoe hoger hoe beter natuurlijk,ook voor de waarde van alle andere 993's :wink:

Hij heeft niet de 2S achterspoiler en de brede heupen (lastig beoordelen op een foto) en ook niet de grijze ringen rond de tellers..... dus hoe ze daar een S in zagen?

Maar ik vind hem z'n geld ook wel waard (ik heb meer betaald voor mijn S). Anders toch maar houden?

27 feb 2008 23:53
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2