Heeft iemand recente ervaringen met Witmer & Odijk in Warmond? Zijn er tevreden 911-kopers die daar zijn geslaagd? Alvast dank voor de reacties.
30 mei 2008 22:09
horn
PF #57
even op 'zoeken' hierboven klikken en zoeken op witmer odijk. vind je alles hier wat erover geschreven is. over het algemeen tevreden klanten, redelijk aan de prijs though... neem rustig je tijd!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
30 mei 2008 22:28
Tikmans
993 cabrio
Dank voor de tip, horn. Ik weet nu inmiddels waarschijnlijk meer over Witmer & Odijk dan het bedrijf zelf. Aardig om te zien overigens dat Hans Odijk zichzelf op een bepaald moment in de discussie gaat mengen. Zo moet dat.
30 mei 2008 23:20
JDB
...
Hilversum
Tikmans schreef:
Aardig om te zien overigens dat Hans Odijk zichzelf op een bepaald moment in de discussie gaat mengen. Zo moet dat.
daar kun je mi ook weer lang over bomen
31 mei 2008 1:25
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Heb er mijn auto gekocht. Was volgens mij een mooie prijs-kwaliteit verhouding. Niet te duur dus (toen), zeker als je kijkt wat ze tegenwoordig voor een s'je durven te vragen...
Alleen die AKK, daar stonden ze indertijd een beetje sceptisch tegenover. Maar dat kan ook komen doordat de gemiddelde P-koper wat ouder is en niet op sneakers langs komt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum