Auteur |
Bericht |
Rick
Haaglanden
|
Ja, ik heb het ook eens in de zoveel tijd aan de linkerkant, dat de lamp uitvalt (soms een fractie van een seconde, soms iets langer). Wellicht een stekkerprobleempje, zal e.e.a. eens nalopen en sprayen.
In ieder geval heel veel rijplezier en voorspoed met je bolide toegewenst.
|
07 jul 2008 6:53 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ok. Maar de nummers staan toch alleen op het carter?
|
07 jul 2008 10:38 |
|
|
Jawelja
993 C2 '96Amsterdam
|
Zou best kunnen, ben geen kenner . Carter is iig wel vervangen. Gaat mij persoonlijk ook niet zo zeer om de nummers, maar vind het wel een prima gedachte dat het bovenste deel v/d motor origineel is (met of zonder nummer dan).
|
07 jul 2008 10:42 |
|
|
Maarten
|
In ieder geval top dat alles naar wens is opgelost en dat jij lekker kan rijden. Je wordt 's morgens wakker met een grijs op je gezicht?
|
07 jul 2008 11:01 |
|
|
Jawelja
993 C2 '96Amsterdam
|
Jaaaah, big grin ... Ik ga nu weer stukje rijden, om parkeervergunning te regelen.... Denk dat ik dat het beste kan doen door de hele ring (A10) te nemen ...
|
07 jul 2008 11:12 |
|
|
Maarten
|
Je gaat hem op straat laten slapen? Vergunning is 5 min. werk alleen kom maar eens bij de B'straat. Wat een ellende. En daar kun je dan weer nergens parkeren
|
07 jul 2008 11:19 |
|
|
Jawelja
993 C2 '96Amsterdam
|
Wat is daar aan de hand dan? Die rijdt toch prima door, als we het over dezelfde hebben ...
|
07 jul 2008 12:03 |
|
|
Maarten
|
Sinds ze de De Clerqstraat aan het opknappen zijn vind ik het daar een zooitje!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 jul 2008 12:16 |
|
|
Jawelja
993 C2 '96Amsterdam
|
Tja, heb ook een ommetje moeten maken rondom de Van Baerlestraat. Zag er niet uit alsof het binnen een week is opgelost...
|
07 jul 2008 12:29 |
|
|
Maarten
|
In 020? Nope. Singel opnieuw bestraten kostte ze bijna een jaar. Maar goed: dat doen ze dan ook wel met zijn 2-en
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 jul 2008 12:35 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Jawelja, blij dat je weer kan rijden!! Klinkt toch alsof alles goed geregeld is.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat als ik de euvels hoor die je beschrijft het gevoel me bekruipt dat "dit er eentje was om te laten staan"
Misschien wel kort door de bocht, maar mijn reactie is er absoluut niet om je aan te vallen of te zeggen dat je een slechte keuze hebt gemaakt.
Langs de andere kant zou je nu (bijna ) een tiptop wagen moeten hebben - en daar draait het natuurlijk wel om
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
07 jul 2008 13:18 |
|
|
Jawelja
993 C2 '96Amsterdam
|
Waarom denk je daar zo over? Wat is jouw mogelijke verklaring voor een gebroken drijfstang?
|
07 jul 2008 13:53 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
[Gewoon, omdat je een "nieuwe wagen" koopt en toch met een hoop 'zorgen' zit.
Drijfstang gebroken, nieuwe onderdelen erin ---> 2000km niet boven 4500rpm komen.
Dan die oliemeter, blijkbaar wat lakschade die nog weggespoten moet worden, een sleutel die ontbrak en dergelijke.
Ik zeg niet dat het een slechte wagen of koop is; wel dat ik die kelk aan mij zou laten voorbijgaan omdat ik van bij het begin niet "zoveel gedoe" wil. (of althans: alles eerst fixen voor de koop finaal doorging zeg maar)
Nu ja, misschien dat dat voor een 993 meevalt - dat weet ik niet natuurlijk
Belangrijkste is dat je rijdt en dat het allemaal prima is geregeld
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
07 jul 2008 13:59 |
|
|
Willem-jan
|
Volgens mij staat de auto waar je dit topic mee begon nu voor 29500 te koop bij Kempenaar.. Ze hebben hem inderdaad aangepast naar een C2.
Ik sla even over denk ik
Actie: Tijdelijk van 32.500,00 euro voor 29.500,00 euro
Bouwjaar: 01/1994
Kilometerstand: 150.000 km
Carrosserie: Coupe 2-deurs
Brandstof: Benzine
Motor: 3600 cm3; 240 kW
Transmissie: Handgeschakeld
Gewicht: 1388 kg
Kleur: Zwart
Interieur: Zwart, Leder
Extra informatie:
techn perfect onderhouden wordt geleverd met techn.Garantie,12mnd APK ,servicebeurt
Opties(o.a.):
airconditioning, alarmsysteem klasse III, bandenspanningscontrole, boordcomputer, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergr. afstandbed., climate control, elektr. ramen voor, elektr. verstelb. bestuurdersstoel met geheugen, getint glas, groene baan in voorruit, koplampsproeiers, lichtmetalen velgen, lichtmetalen velgen (19"), nieuwe APK bij aflevering, radio/CD speler, regensensor, xenon verlichting
|
08 jul 2008 19:20 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
toch lekker, dat je 12 maanden APK meekrijgt
_________________________________________ oud is beter
|
08 jul 2008 19:31 |
|
|
Jawelja
993 C2 '96Amsterdam
|
Goh, toch mooie actie van 34.500 naar 29.500
Volgens mij waren het trouwens 18" wielen, maar dat wordt vast wel bij de volgende aanbieding aangepast ...
|
08 jul 2008 20:02 |
|
|